فرش جزء ضروری ترین اقلام خانه های ایرانی است. هیچ کجا مثل ایران مردم به فرش و قالیچه علاقه ای ندارند. به دلیل ارزش بالای فرش، بسیاری از صاحبان خانه نگران نحوه مراقبت صحیح از فرش خود هستند، اما به کمک کاور فرش می توان به آسانی این نگرانی را از میان برداشت. تولید کاور فرش در کشور ما با تنوع بالا و کیفیت بسیار عالی تولید و عرضه می شود. خریدارانی که قصد خرید کاور فرش ارزان عمده را دارند می توانند از طریق سایت های اینترنتی معتبر اقدام به خرید نمایند.

تولید کاور فرش ارزان عمده

معرفی انواع کاور فرش ایرانی صادراتی

معرفی انواع کاور فرش ایرانی صادراتی امروزه انواع روکش های فرش در مدل های نخی، ابریشمی و مخملی ساخته می شوند که به دلیل کیفیت بافت بالا زیبایی وسایل منزل شما را نیز می بخشند. فرش مهدکودک دارای طرح های کودکانه است و حتی برخی از روکش ها نیز شخصی سازی شده است که می توانید شکل دلخواه خود را روی جلد چاپ کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ کاور، البته این است که فرش شما دارای نقص یا لکه یا پوسیدگی است. با تهیه یک پوشش مناسب می توانید این ایرادات ظاهری را به خصوص برای اعیاد که برای ما ایرانی ها بسیار مهم است پنهان کنید. این باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می شود تا بتوان در زمان مناسب یک فرش جدید خریداری کرد.

به طور کلی روکش ها از نظر جنس به سه دسته مدل های ویسکوز، نخ های مخملی و مدل های مخمل خالص تقسیم می شوند. روکش های ابریشمی یا پلی استر مصنوعی بافتی صاف دارند و نسبت به مدل های دیگر کمی نازک تر هستند اما شما روی فرش های لیز نمی خورید. روکش های مخمل نخی همانطور که از نامش پیداست از ترکیب نخ و مخمل تشکیل شده و کیفیت بسیار خوبی با قیمت مناسب تری دارند. در نهایت روکش هایی از مخمل خالص وجود دارد که تماما از نخ های مخمل ساخته شده است، یعنی وزن بیشتری دارد و کاملا روی فرش می نشیند که بدون انباری میانی روی فرش لیز می خورد و تکان نمی خورد.

فروش کاور فرش سرمه ای

فروش کاور فرش سرمه ای فروش کاور فرش سرمه ای در سراسر کشور توسط مراکز مختلف به روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود و خریداران بنابه روش دلخواه خود می توانند اقدام به تهیه ی محصول نمایند. اما اگر می خواهید کاور فرش را با قیمت ارزان تهیه کنید رو به خرید مستقیم از مراکز مربوطه آورید زیرا به علت حذف واسطه ها محصول را با قیمت ارزان به فروش می رسانند.

مجموعه ی ما نیز مرکز پخش کاور فرش می باشد ما انواعه روفرشی کاور فرش را با تنوع بالا از نظر طرح و رنگ به فروش می رسانیم برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *