روفرشی پارچه ای ضخیم و قالی مانند است که روی قالی می اندازند تا قالی به وسیله نور خورشید و پاخوردگی و لک و آلودگی حفظ شود و سالم بماند. روفرشی محصول ایران است و اولین بار در یزد با 50 سال قدمت تولید شد، تولیدی روفرشی 9 متری ابریشمی این محصول اعلا و باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به تمامی شعب معتبر فروش کشور عرضه می کند.

تولیدی روفرشی 9 متری ابریشمی

روفرشی 9 متری ابریشم چه مشخصه هایی دارد؟

روفرشی 9 متری ابریشم چه مشخصه هایی دارد؟ طرح های اولیه روفرشی در قدیم چهار خانه با جنس پنبه بود، امروزه روفرشی ها در طرح های متنوع تولید می شوند که به صورت دو رو به بازار فروش عرضه می شوند و برای بافت آنها از ماشین های بافندگی استفاده می شود، روفرشی در سراسر کشور و کشورهای دیگر طرفدار دارد و علاقه مندان زیادی دارد و به همین دلیل صادرات بسیار پرسودی را به خود اختصاص داده است.

روفرشی کلاسیک، روفرشی مدرن و روفرشی مدرن ابریشمی و ترک کشدار از مهم ترین مدل های این محصول است که با طرح ها و رنگ های مختلف روانه بازار ها می شود، انواع آن در مدل و جنس های مختلف به کشورهای بسیاری صادر می شود و علاوه بر رواندازی برای قالی های منازل شما به دلیل سبک و قابل حمل بودن به عنوان زیراندازی برای گردش و سفر کاربری دارد.

تولید روفرشی ابریشمی همانطور که از نامش مشخص است از ابریشم لطیف بافته می شود که قیمت آن نسبت به سایر انواع روفرشی بیشتر است، به طور کلی بیشتر تولیدات روفرشی از جنس پشم، کتان و پنبه است و به تازگی روفرشی های مخمل نیز به بازار آمده است که هم لطیف و هم زیبایی بی نظیری دارد و در سایزهای سه متری، شش متری، نه متری و دوازده متری در بازار یافت می شود.

نخ های ابریشمی دارای کیفیت خوب و اعلا و مطلوبی هستند به همین دلیل در تولید بافتنی ها و منسوجات مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد دارند، برای بافت روفرشی ابریشمی از نخ ابریشمی ضخیم و باکیفیتی استفاده می شود و همین امر سبب بالا رفتن کیفیت نهایی روفرشی می شود و به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای ماندگاری و طول عمر بالایی است.

پخش کننده روفرشی 9 متری شیک

پخش کننده روفرشی 9 متری شیک از طرح های رو فرشی 9 متری ابریشمی باید به مدل کلاسیک و مدرن، طرح های خشتی، افشانه و ترنج اشاره کرد این روفرشی برای منازل دکوراسیون مدرن دارپیشنهاد چشم نوازی است این مدل از جنس نخ ابریشم تولید شده است و به صورت دو رو طراحی و تولید می شود. پخش روفرشی شیک در ابعاد 9 متری این محصول زیبا و باکیفیت را به سراسر مراکز فروش کشور عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *