قیمت روفرشی دوشانل

تولیدی بزرگ روفرشی کشدار کرمان روفرشی های متنوع با طرح ها و نقش های متنوع و زیبا تولید می کند.

تیم جوان و خلاق این تولیدی روفرشی هایی متناسب با هر سلیقه و نیاز مشتریان و با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه می‌کنند و در اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می‌دهند.

تولیدی بزرگ روفرشی کشدار کرمان

ویژگی بارز انواع روفرشی کشدار

ویژگی بارز انواع روفرشی کشدار داشتن یک روفرشی مهمترین نیاز یک خانم خانه دار مخصوصاً یک مادر می باشد.

کارایی روفرشی شبیه به فرش می باشد با این تفاوت که سبک تر وجنس آن نازک تر و در نتیجه شستشوی آن راحت تر می باشد. همانند فرش دارای طرح ها و نقش‌های های متنوع می باشد.

سبک های روفرشی در انواع مختلف (۱.کلاسیک، ۲.مدرن ( مناسب برای خانه و دکوراسیون های مدرن ) ۳.سنتی ،(مناسب برای خانه ها با طراحی و دکوراسیون سنتی ) هستند.

تمیز ماندن و آسیب ندیدن فرش ،شست و شوی آسان، ،محافظت از ریشه های فرش،محافظت فرش در برابر نور خورشید و گرد و غبار خانه و همچنین تغییر دکوراسیون خانه با کمترین هزینه بهترین دلایل برای داشتن و خرید یک روفرشی میباشد.

ویژگی بارز انواع روفرشی کشدار کرمان عدم جابجایی و سر خوردن آن روی فرش می باشد دور تا دور پشت این روفرشی ها کش دوزی شده است.

کش ها باعث نگه داشته شدن آن روی فرش می باشند و همچنین به راحتی میتوان آن را جاروبرقی کشید وهمچنین ازریشه های فرش نیز مراقبت کرد.

این ویژگی مهم ترین مشکل استفاده از روفرشی ونارضایتی خانم هارادرمورد بی نظمی وحرکت وتاخوردن روفرشی ها در منزل حل کرده است.

صادرات روفرشی کشدار کرمان عمده

صادرات روفرشی کشدار کرمان عمده صادرات روفرشی کشدار کرمان به صورت عمده به کشورهای مختلفی انجام می شود.

معمولاروفرشی هااز دوجنس روفرشی مخمل و روفرشی ابریشم فوم دارتولید می شود. این روفرشی ها به راحتی در داخل ماشین لباسشویی شسته می شوند .

علاوه بر این آنها ضد لک می باشند یعنی به راحتی هر لکه ای بر روی آنها ایجاد نمی شود یا به راحتی و بدون زحمت لکه ها از بین می‌روند.

نکات مهمی که هنگام خرید روفرشی باید دقت کنید

1, داشتن ابعاد مناسب

2, توجه به جنس وضخامت آن

3, امکانات آن

4, نوع بافت و گره آن

5, قیمت

روفرشی های کشدار در سایزهای مختلفی بافته و تولید می‌شوند.این روفرشیهادرابعاد مختلف دوازده،نه،شش و سه متری هستن ک متناسب برای هر فضایی می‌باشند.

ازبین سایزهای مختلف، روفرشی ۱۲ متری بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است. قیمت روفرشی متناسب با سایز و نخ های بکار رفته شده متفاوت است.

تولیدی بزرگ روفرشی کشدار کرمان رضایت مشتری وایجاد حس خوب هنگام استفاده را سرلوحه کار خود قرار داده است و بهترین روفرشی هارا تولید و عرضه بازارمیکند.

2 دیدگاه

  • سلام می‌کنم و عرض ادب و احترام دارم خدمت همه عزیزان و زحمت کشان در کارگروه بازرگانی راد فرش خواستم در رابطه با قیمت هاتون بپرسم و اینکه آیا شما فرشهای دستباف کرمان هم دارید؟

  • طرح‌های متنوع‌تون واقعا زیبا و جذاب هستن. قیمت کارهاتون هم خیلی مناسبه، خریدش رو به همه دوستان توصیه میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *