کاور فرش یا روفرشی در انواع طرح و مدل های جدید و متنوع وجود دارد. با توجه به کارایی مطلوب و کیفیت عالی دارای متقاضیان زیادی است و از فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.
این روزها توزیع مستقیم کاور فرش ساده به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می‌شود که به دلیل کاربرد فراوان و مناسب‌ بودن قیمت استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می‌گیرد.

توزیع مستقیم کاور فرش ساده

اطلاعاتی درباره روش تولید کاور فرش

شرکت های تولید کننده معتبر برای تولید کاور فرش کشدار و جدید از الیاف طبیعی و یا مصنوعی مانند پنبه، کتان، ابریشم و … استفاده می‌کنند. از لطافت و نرمی خاصی برخوردار می‌باشد.

در تولید این محصول از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مدرن بهره می‌برند تا دوختی محکم و بادوام داشته باشد.
همچنین استاندارد های لازم را در تولید این روفرشی رعایت می‌کنند تا بتوانند محصولی با ماندگاری و دوام بالا به دست مشتری برسانند. ضمن به دست آوردن رضایت خریدار، فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

 

کاور روفرشی درجه یک علاوه بر طراحی شیک و زیبا از کیفیت و عمر طولانی برخوردار می‌باشد. در برابر پارگی بسیار مقاوم است همچنین به خوبی سطح فرش را پوشش می‌دهد.
از کثیف شدن و آلودگی فرش پیشگیری می‌کند. این محصول دارای وزنی سبک و شستشوی آسانی است و در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: کاور فرش ساده

 

اطلاعاتی درباره روش تولید کاور فرش

صادرات عمده کاور فرش ساده

امروزه شرکت صادرات کاور فرش ساده این محصول را با ضمانت کیفیت و طرح های زیبا به کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، تاجیکستان، حوزه خلیج فارس و … صادر می‌کند. با توجه به مرغوبیت در آنجا نیز بسیار پرفروش است و دارای مشتریان زیادی می‌باشد.

صادرات انواع کاور فرش علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می‌شود. در بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است.
همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می‌کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می‌باشد.

در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع کاور فرش بسیار پررونق‌ می‌باشد. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع روفرشی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می‌کنند تا بتواند با شناخت کامل اقدام به خرید نماید.
پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد.

صادرات عمده کاور فرش ساده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *