بانوان با سلیقه ایرانی که برای حفاظت بیشتر از فرشهای گران قیمت و زیبای خود به دنبال تهیه روفرشی مخمل درجه یک و ارزان قیمت هستند، روفرشی های مخمل شهر اصفهان و یزد را فراموش نکنند. در این راستا بهتر است خریداران به بازارهای بزرگ توزیع فرش و روفرشی این شهرها که از بزرگترین مراکز پخش و توزیع انواع روفرشی می باشند، مراجعه کنند.

توزیع مستقیم روفرشی مخمل

روفرشی مخمل چه مشخصاتی دارد؟

روفرشی مخمل چه مشخصاتی دارد؟ اگر می خواهید از ویژگیهای روفرشی مخمل مطلع شوید ما را همراهی کنید.

یکی از انواع روفرشی نوع مخمل آن است که این روزها طرفداران و مصرف کنندگانی بسیاری پیدا کرده است زیرا وسیله خوبی برای حفاظت از فرشهای گران قیمت و با ارزش است به خصوص در خانه هایی که کودکان و نوزادان بیشتری وجود دارد و ممکن است به فرش آسیب وارد کنند و آن را کثیف نمایند.

روفرشی مخمل بسیار نرم و لطیف است و طرح و مدلهای متنوع و زیبا و چشم نوازی دارد. این روفرشی معمولا بافت و نقش آن چندان درشت نیست و به گونه ای تهیه می شود که با هر بار شستشو ظاهر خود را حفظ کرده و بی رنگ نمی شود. عمر روفرشی مخمل به علت الیاف و مواد اولیه مرغوب نیز زیاد است و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

روفرشی مخمل هم از آسیب رسید به فرش جلوگیری می کند و هم باعث می شود فرش ها زود کثیف نشود و دردسر شستشو نداشته باشد. همچنین از آن ها می توان به عنوان زیر انداز در مسافرتها و گردش ها استفاده کرد و یا در گوشه ای از منزل که چندان پر استفاده نیست پهن کرد.

فروش کلی روفرشی مخمل

فروش کلی روفرشی مخمل از سوغاتی های ارزشمند و ناب شهرهای یزد و اصفهان و کرمان انواع روفرشی مخمل آن است که به خصوص برای مسافران جلوه و گیرایی خاصی دارد و خریداران زیادی را به خود جلب می کند و تولید و فروش آن در این مناطق رونق بسیار دارد.

برخی کارخانجات معتبر تولید انواع روفرشی در شهرهای یاد شده به تهیه بهترین جنس روفرشی مخمل پرداخته و از اولین واحد تولید روفرشی به شمار می آیند که با کیفیت ترین روفرشی مخمل را روانه بازارهای صاحب نام فروش فرش می کنند.

این تولیدکنندگان خود از اولین و برترین واحدهای فروش روفرشی به صورت کلی و جزئی به حساب می آیند که ارائه دهنده مرغوب ترین روفرشی مخمل و آن هم با قیمتی بسیار ارزان می باشند.

آنها همچنین در کار توزیع روفرشی فعالیتی چشمگیر دارند و با تولید کالایی ناب و اعلا خریداران داخلی و خارجی فراوانی به خود جلب می کنند طوری که علاوه بر بازار فروش و خرید پررونق داخلی صادرات آن نیز بسیار خوب است و کمک شایانی به اقتصاد کشور می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *