روفرشی مدل فرش نوعی از رو فرشی های جدید و دارای مدلهای متنوع و متفاوتی است که هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کند. از نظر شکل ظاهری روفرشی مدل فرش به دو دسته ساده و طرحدار تقسیم می‌شود؛ که می‌تواند درمدل طرح دار نیز شامل برجسته بودن آن نیز اشاره کرد. دامنه رنگ این نوع رو فرشی ها از تیره تا روشن برای تمامی سلیقه ها وجود دارد.

توزیع روفرشی مدل فرش ترکیه ای

از ویژگی های روفرشی مدل فرش چه می دانید؟

از ویژگی های روفرشی مدل فرش چه می دانید؟

در قدیم از روفرشی بر روی فرش اصلی استفاده می شد تا به تمیز ماندن فرش اصلی کمک شود و اگر رو فرشی کثیف می شد به دلیل سبک بودن آن به راحتی می توانستند آن را بشوید . البته قدمت روفرشی در ایران به ۵۰ سال قبل می‌رسد. از کانون‌های دوخت روفرشی شهر یزد است که ۹۰ درصد از روفرشی های ایران را تامین می‌کند. توزیع روفرشی مدل فرش به دلیل اینکه وزن آنها نسبت به فرش سبک است و همچنین زیبایی در دکوراسیون را به همراه داشته باشد مورد استقبال مردم قرار گرفته است. همچنین در این نوع روفرشی ها سعی می شود از مواد اولیه درجه یک استفاده شود تا روفرشی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار شود.

روفرشی علاوه بر تمیز نگه داشتن فرش و هزینه کمتری که برای شستشوی آن وجود دارد؛ دارای مزایای دیگری نیز هست. رو فرشی باعث می‌شود که فرش دچار آفتاب پریدگی نشود و از پا خوردگی حفظ شود. همچنین اگر فرش عیبی داشته باشد آن را نیز پنهان کنند . فروش روفرشی ترکیه ای در ایران نیز در چند سال اخیر رواج یافته است . این نوع روفرشی علاوه بر این که دارای مزایایی مانند اینکه روی فرش سر نمی خورد و دور تا دور آن را کش گذاشته اند و فرش را قاب می کند ؛ دارای معایبی نیز است که عبارتند از :نازک بودن روفرشی در مقایسه با نمونه‌های ایرانی ،دوام کمتر و قیمت بیشتر آن در مقایسه با نمونه‌های داخلی.

مرکز فروش روفرشی مدل فرش متری

مرکز فروش روفرشی مدل فرش متری

سعی بر آن است تا به واسطه ارتباط مستقیم با مشتریان، واسطه‌گران و دلالان در این زمینه حذف شود تا مصرف کنندگان بتوانند با قیمت واقعی از این محصول پرکاربرد استفاده کنند. پارچه استفاده شده در روفرشی مدل ترکیه بیشتر حالت ظاهری و تزئینی دارد. از مهمترین مزیت این محصول می‌توان به شستشوی بسیار آسان آن اشاره کرد که به دلیل سبکی بیش از حد آن می‌توان آن را حتی در لباسشویی منزل تمیزکرد . قیمت آن نیز بسته به سایز و نوع آن در بازار متفاوت است. به طور کلی این نوع روفرشی از کشور ترکیه به دیگر کشورها صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *