روفرشی کشدار گرگان یکی از زیبا ترین روفرشی ها می باشد که در داخل و خارج از کشور دارای بازار فروش بالایی می باشد به همین سبب تولید کنندگان زیادی مشتاق شده اند که به تولید انواع روفرشی های گلدار بپردازند اما نتوانسته اند روفرشی هایی با کیفیت بالای روفرشی کشدار گرگان تولید کنند. این محصول دارای تنوع نقش، طرح، رنگ، کش، بافت قشنگ می باشد که مشتریان و خریداران می توانند بر حسب سلیقه هر کدام را که دوست دارند انتخاب و خریداری کنند.

بازار فروش روفرشی کشدار گرگان

بررسی کیفی روفرشی کشدار گرگان

بررسی کیفی روفرشی کشدار گرگان تولید روفرشی از گذشته تا به امروز انجام می شود و تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از علم و دانش روفرشی های متفاوت تولید کنند که از بهترین و مدرن ترین روفرشی های امروزی، روفرشی کش دار می باشد که در انواع سایز ها موجود است که به راحتی بر روی سطح فرش محکم می شود و از تکان خوردن آن جلوگیری می کند.

روفرشی کشدار گرگان با استفاده از مواد اولیه خوب و باکیفیت ساخته شده است و دارای تار و پودی ظریف می باشد که در برابر مواد شوینده و آب از مقاومت بالایی بر خوردار می باشد که با گذر زمان این تار و پود را از دست ندهد و همان ظرافت و جذابیت اولیه را داشته باشد و همین طور کش هایی که دور تا دور روفرشی را گرفته است موجب می شود که با پا و عوامل دیگر لیز نخورد و در جایی که مانده است بدون هیچ تکانی بماند.

از مشخصات دیگری که باید یک روفرشی کشدار داشته باشد این که دارای رنگ ثابت و دوخت ریز باشد که در هنگام بارگیری در کامیون و ماشین ها و قرار گرفتن بر روی هم پاره نشوند و هم چنین رنگ ها با ریختن چایی، آب و شست و شو در هم دیگر مخلوط نشود تا باعث از بین رفتن زیبایی و جذابیت روفرشی شوند.

صادرات انواع روفرشی کشدار گرگان

صادرات انواع روفرشی کشدار گرگان روفرشی کشدار گرگان به سبب این که دارای کش می باشد ویژگی های منحصر به فردی به خود گرفته است و هم چنین جذابیت و زیبایی نقش و نگاری که دارد در نگاه اول مشتریان آن را با فرش اشتباه می گیرند اما نازک بودن آن از فرش تفاوتش را به خوبی نشان می دهد اما با این حال در بازار های خارجی و داخلی روفرشی ها از فروش بالایی برخوردار می باشد زیرا از فرش ها در برابر سوختگی، پاره شدن و… محافظت می کند.

قیمت روفرشی هایی که به خارج کشور صادر می شود کمی بالاتر از قیمت روفرشی هایی می باشد که در داخل کشور به فروش می رسد و به همین خاطر تولید کنندگان بخشی از روفرشی های کشدار را به خارج از کشور به فروش می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *