امروزه برای محافظت از فرش یا موکت در برابر انواع کثیفی ها و لکه از روفرشی جدید طرح فرش کشدار استفاده می کنند که به خوبی بر روی فرش قرار می‌گیرند. پوششی مناسب برای هر نوع فرشی است این محصول دارای طرح و رنگهای متنوعی است که دست کمی از فرش های جدید ندارد. بازار فروش روفرشی طرح جدید در بین خانم ها رواج زیادی دارد به خصوص عروس خانم ها برای جهیزیه خود حتماً از این کالا خریداری می‌کنند.

بازار فروش روفرشی جدید طرح فرش کشدار

آموزش دوخت روفرشی جدید طرح فرش کشدار

آموزش دوخت روفرشی جدید طرح فرش کشدار روفرشی جدید در در طرح های زیبایی بافته می شود برای بافت آن از بهترین الیاف استفاده می‌کنند این روفرشی ها با بهترین پارچه بافته می شود این پارچه ها کمی ضخیم‌تر از پارچه های معمولی و کمی نازک تر از موکت بوده و در دارای پرز می باشد. آموزش بافت روفرشی کاری تخصصی بوده و افراد زیادی هستند که می توانند بافت آن را به دوست داران این محصول آموزش دهند.

اما به طور کلی برای بافت روفرشی نیاز به وسایلی همچون الیاف و نخ های رنگی مناسب، طرح و نقشه های مدرن و مشتری پسند و دستگاه های مخصوص بافت روفرشی می باشد. برای بافت روفرشی کشدار نیاز به کش های مناسبی است که در مرحله آخر کار بر روی دور تا دور روفرشی دوخته شده و هنگام قرار گیری بر روی فرش تمام ابعاد فرش را در بر می گیرد و در برابر رفت و آمد زیاد تکان نمی خورد و در جای خود باقی می ماند.

در وهله اول باید طرح و نقشه را انتخاب کنیم و نخ های متناسب با رنگ آن را در داخل دستگاه مخصوص بافت قرار دهیم چون بافت روفرشی با دستگاه انجام می گیرد و به صورت اتومات می توانند آن را ببافند فقط کافی است اپراتور دستورات لازم را بر روی دستگاه تنظیم کند. برش و دوخت این روفرشی ها در سایزهای مختلفی همچون سایز 6، 9 و 12 متری انجام می شود.

قیمت روفرشی جدید طرح فرش کشدار

قیمت روفرشی جدید طرح فرش کشدار روفرشی چون در جنس های مختلفی چون مخملی یا زرکوب تولید می شود قیمت های متفاوتی دارد و هر کدام از آنها بر اساس متراژ و مواد اولیه ای که دارند با قیمتی متغیری به مشتری ارائه می کنند. دوخت کش به دور این روفرشی بر روی قیمت این محصول تاثیر داشته اما کارایی آن را چند برابر نموده است.

قیمت روفرشی طرح جدید از طرح های قدیمی آن گرانتر بوده اما خرید از مرکز تولید آن ارزانتر است زیرا با قیمتی ارزانتر به مشتری ارائه می شود زیرا واسطه در این بین حذف شده است. خرید به صورت عمده نیز ارزانتر بوده و مشتری می تواند بر حسب سلیقه ای که دارد آن را با قیمتی ارزانتر از سایت این کالا سفارش دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *