بازار توزیع روفرشی 9 متری به خاطر سایز مناسبی که دارد نسبت به انواع دیگر از رونق بهتری برخوردار است و تولید کنندگان سعی می‌کند روفرشی در این ابعاد را با طرح های متنوع و گوناگونی به تولید برساند تا خریداران قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. با وجود این که شهرهای زیادی در زمینه تولید روفرشی 9 متری فعالیت می کند ولی یکی از شهرهایی که در تولید این محصول سرآمد است شهر یزد می باشد و روفرشی صادراتی یزد یکی از بهترین نمونه ها از این محصول در بازار می باشد.

بازار توزیع روفرشی 9 متری

روش های تشخیص بهترین روفرشی

روش های تشخیص بهترین روفرشی روش های تشخیص بهترین روفرشی شامل چند گزینه مهم است که اگر به آنها دقت کنیم می‌توانیم بهترین نمونه از آن را تهیه کنیم باید توضیح بدهیم که روفرشی به پارچه ضخیمی اطلاق می‌شود که دارای طرح های متنوع است و به منظور حفظ سلامت فرش های دستباف و ماشینی از گزند آفتاب و یا راه رفتن زیاد بر روی آن استفاده می‌شود تا طول عمر فرش را بالا ببریم.

هنگام خرید روفرشی اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم جنس روفرشی است که معمولا از پلی استر، ابریشم و مخمل است قیمت هر کدام متفاوت است و معمولا از جنس ابریشم برای تولید روفرشی های مدرن که بر روی فرش‌های دستباف انداخته می‌شود استفاده می‌کنند و خاصیت جنس پلی استر و مخمل مقاومت بالایی آنها ضد لک بودن آنها و وزن سبک آن مورد توجه است.

روفرشی ها را با توجه به نوع گره آن انتخاب می‌کنند و هر چقدر ریزبافت تر باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن می‌باشد کناره های روفرشی توسط نخ های محکم بسته شده تا کناره های کار ریزش نداشته باشد و باید هنگام خرید به سطح کار دقت کنیم تا زدگی و پارگی نداشته باشد و از رنگی استفاده شده باشد که در هم ادغام نشده و رنگ ها به طور کامل از هم قابل تشخیص باشد.

هنگام خرید باید توجه کنیم از جنسی انتخاب کنیم که ضد لک باشد تا شستشو و تمیز کردن آن برای مان راحت باشد همچنین از روفرشی های استاندارد خریداری کنیم که با ابعاد فرش متقارن بوده و روی فرش را کاملاً کاور کند و اگر روفرشی کشدار را انتخاب کنیم به خاطر وجود کش دوزی در اطراف روفرشی روی فرش را به خوبی کاور کرده و با قرار گرفتن کناره ها در زیر فرش جمع شدگی نخواهند داشت.

عرضه روفرشی کشدار۱۲متری

عرضه روفرشی کشدار۱۲متری عرضه روفرشی کشدار ۱۲ متری در فرش فروشی های سراسر کشور باعث دسترسی آسان خریداران به این محصول پرمصرف شده است از آنجا که روفرشی نقش مهمی در حفظ سلامت فرش دارد افراد زیادی مایع به استفاده از این محصول هستند و روفرشی کشدار به خاطر ایستای خوبی که بر روی فرش دارد از محبوبیت خوبی برخوردار است لذا خریداران علاوه بر مراجعه حضوری می توانند با مراجعه به سایت های آنلاین فروش محصول مراجعه کنند و از نمونه‌های تازه تولید شده و طرح‌های جدید دیدن کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *