همانگونه که هر شی با ارزشی را محافظت می‌نمایید تا دچار آسیب نشود، فرش گرانبهایی که زینت بخش خانه‌ی شماست و هر روز در معرض صدمات بسیاری ناشی از رویدادهای اتفاقی است، نیز نیاز به محافظت دارد.
این محافظ باید آنقدر زیبا و با کیفیت باشد که بتواند خود جلوه‌ای نو به فضای داخلی خانه‌ی شما ببخشد. با ما همراه شوید تا شما را با ویژگی‌های کاور فرش و روفرشی زرکدار پارچه ای با کیفیت آشنا نماییم.

کارخانه کاور فرش پارچه ای

کاور فرش پارچه ای چه مشخصاتی دارد؟

کاورهای فرش و روفرشی کشدار علاوه بر اینکه فرش شما را محافظت می‌کنند، اگر دوست داشته باشید که جلوه ای نو به فرش‌های خود بدهید و یا اینکه یک هماهنگی بین انواع فرش‌هایتان ایجاد کنید بهترین گزینه به شمار می‌آیند.
کاورهای فرش در انواع مختلف نایلونی، ابریشمی، زیپ دار و کشدار در بازار وجود دارد. یکی از مناسب‌ترین آنها از نظر قیمت و تنوع، نوع پارچه ای آن است.

 

ویژگی‌های یک کاور فرش پارچه ای مناسب

آنچه در موقع انتخاب کاور فرش باید منظر قرار گیرد:

  1. حتما متناسب با اندازه‌ی واقعی فرش انتخاب شود. چون اگر بزرگتر از فرش باشد قسمت‌های خالی آن از زیبایی کاور می‌کاهد و اگر کوچکتر از فرش باشد موجب جمع شدن فرش و عدم ایستایی مناسب آن می‌شود.
  2. کاور پارچه ای نباید از پارچه‌ای تهیه گردد که اصطلاحاً سُر بخورد زیرا در این صورت مکرراً از روی فرش جابجا می‌شود.
  3. باید از پارچه ای تهیه شود که کمی حالت کشسانی داشته باشد و فرش را به خوبی در بر بگیرد.
  4. بخش زیرین کاور پارچه‌ای باید به اندازه‌ی مناسب زیر فرش برگردد که با رفت و آمد روی فرش، از روی آن کنار نرود.
  5. یکی از ویژگی‌های مهم کاور پارچه ای هماهنگی آن از نظر طرح و رنگ با سایر مبلمان و دکوراسیون خانه است.
  6. و در آخر کاور فرش باید از لطافت کافی برخوردار باشد که در نشستن روی فرش احساس راحتی را منتقل نماید. (مخصوصاً کاورهای فرش مخصوص اتاق کودکان)

 

نمونه‌های متفاوتی از کاورهای فرش و روفرشی مخمل خارجی در بازار وجود دارد اما بدلیل وارداتی بودن این محصولات، قیمت آنها عموماً بالا است. اما نمونه‌ی داخلی از آنجا که در کارخانه کاور پارچه ای ایرانی تولید می‌شود قیمت مناسب تری دارد.

کاور فرش پارچه ای چه مشخصاتی دارد؟

عرضه کاور فرش پارچه ای

افتخار ما این‌ است که در زمینه‌ی تولید و عرضه کاور پارچه ای و روفرشی نیکزاد متناسب با نیاز و سلیقه‌ی مشتری ایرانی فعالیت می‌نماییم. با تولیدات شکیل و با کیفیت خود، جلوه‌ای از زیبایی و راحتی را به خانواده‌‌های ایرانی ارزانی می داریم.

 

هدف ما رضایت شماست بنابراین تلاش می کنیم با استفاده از پارچه‌های با کیفیت و زیبا تنوع محصولات خود را بالا ببریم تا بتوانیم پاسخگوی همه سلایق باشیم.
اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات مجموعه‌ی ما داشته باشید می توانید با ثبت اطلاعات تماس خود در فرم مربوطه، از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید و با اطمینان خاطر کاور فرش مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

عرضه کاور فرش پارچه ای

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *