روفرشی مخمل ترک

روفرشی پارچه های ضخیم ای مثل فرش هستند که روی فرش ها انداخته می شوند و از فرش ها در برابر ضربه دیدن و ساییده شدن محافظت می کند.

روفرشی ها صورت دستباف طراحی و تولید می‌شود. بیشترین درصد آن در در استان یزدد تولید می شوند. سابقه بالایی در تولید روفرشی دارد و یکی از صنایع دستی اصلی استان یزد فرش بافی می باشد. از خیلی وقت پیش نساجی و فرش بافی در یزد تولید شده و محصولاتی را تولید می کردند که امروزه نه تنها در کشور ایران بلکه در سرتاسر جهان پخش شده است.

محصولات که با ۱۰۰ درصد مواد اولیه ایرانی تولید می شدند.

طرح چهارخانه ای یکی از طرح های اولیه روفرشی بود هم اینک از این محصول در خانه ها انواع یک محافظ فرش و همچنین یک زیر انداز ساده و سبک و قابل حمل استفاده می شود.

خرید مستقیم روفرشی مخمل ترک کشدار

روفرشی مخمل ترک چه مشخصات ظاهری دارد؟

روفرشی مخمل ترک چه مشخصات ظاهری دارد؟ یکی از دغدغه هایی که همیشه برای زنان خانه دار مهم می باشد و بیشتر وقت خود را صرف آن کنند تمیز ماندن خانه و نظافت می باشد که با تولید بچه دیگر آن وقت قبل را برای تمیزی و نظافت ندارند پس ناچارند که راه جدیدی را را بیابند.

دارو دادن به بچه و غذا خوردن نان و مخصوصاً بازی بچه ها فعالیت هایی هستند که نظافت خانه را به هم می ریزند از خانم های خانه دار برای رهایی از کثیف شدن در این هنگام به این فکر می‌افتند که فرش های شان کثیف نشود چونکه پاک شدن لکه ها روی فرش کار آسانی نیست خواص آنها ناچارند که از روفرشی های سبک و قابل شستشو استفاده کنند و این نگرانی خود را برطرف کنند.

روفرشی ها به سه نوع تقسیم می شوند: یکی روفرشی کلاسیک، روفرشی مدرن و روفرشی مدرن ابریشمی.

روفرشی های کلاسیک طرح هایی خشتی افشان و ترنج را دارند و همچنین ضخامت کمتری نسبت به رو فرشی های دیگر دارند به همین خاطر برای مسافرت و گردش مناسب تر هستند.

از روفرشی های مدرن برای خانه ها مدرن استفاده می شود این روفرشی ها اکثرا بخاطر جنس مخملشان زیبایی چند برابری دارند. برخی از آنها نیز دو رو می باشند و از دو طرف آنها می شود استفاده کرد.

روفرشی مدرن ابذیشمی نیز از الیاف ابریشمی مصنوعی بافته شده است. و همینطور نرمی و شفافیت زیادی را دارد.

پوشش مخمل یکی از مهمترین محصولات سایت ما است که جلوه منحصر به فردی به خانه شما می بخشد و با دکوراسیون شما مطابقت دارد.

نوع دیگر روفرشی­ ها مخمل هستند که از پارچه ضخیمی بافته و روی فرشها پهن می­شود و از این راه فرش را از آسیب‌هایی مانند آلودگی یا آب و غذاهایی که ممکن است روی آن ریخته شود محافظت می­کند.

مراکز فروش روفرشی مخمل ترک باکیفیت

مراکز فروش روفرشی مخمل ترک باکیفیت انواع مختلفی از روفرشی­ها موجود هستند که به شما ارائه می­دهیم وجود دارد و شما می­توانید بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و از آن برای پوشاندن فرش‌های قیمتی در خانه خود استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت و یا خرید روفرشی مخمل با ما تماس گرفته و این محصول را سفارش دهید.ما در فروش روفرشی ترک با شما صادق می باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *