کاربرد پادری فرش

کاربرد پادری فرش در خانه، اداره ها و مراکز عمومی بسیار گسترده بوده و عموما از این پادری ها در ورودی ها و راهرو ها استفاده می شود. پادری فرش، کفپوشی عموما از جنس فرش و موکت بوده و در سایز های کوچکی به تولید می رسد. انواع پادری فرش نیز بر اساس جنس و شکل ظاهری به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شود. اگر فروشنده پادری فرش هستید و قصد خرید عمده این محصول را دارید، حتما این مقاله از راد فرش را به مطالعه بپردازید.

کاربرد پادری فرش چیست؟

پادری فرش، کفپوشی از جنس فرش است که هم در زیباسازی دکوراسیون محیط تاثیر دارد و هم از لیز خوردن افراد به خصوص کودکان، جلوگیری می کند. در مورد کاربرد پادری فرش، باید بگوییم که این پادری در مکان های مختلفی اعم از ورودی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، تراس، حیاط، راهرو ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پادری فرش، عموما از پلی استر، ابریشم، مخمل و غیره بوده و در طرح ها و رنگ های متفاوتی وجود دارد. پادری فرش مورد استفاده برای هر قسمت از خانه باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بازدهی بهتری را ارائه دهد.

کاربرد پادری فرش چیست؟

آشنایی با انواع پادری فرش

همانطور که گفته شد، پادری فرش از انواع مختلفی برخوردار است و در طرح، رنگ و اشکال هندسی متفاوتی به تولید میرسد تا قابل استفاده در تمامی محیط بوده و هارمونی و هماهنگی متناسبی را با دکوراسیون فضای مربوطه ایجاد نماید. برخی از مهمترین انواع پادری فرش به ترتیب زیر است.

  • پادری فرش گرد

این نوع پادری فرش دارای شکل دایره ای می باشد و از بیشترین تقاضا برخوردار است. ابعاد پادری فرش گرد از کوچک تا متوسط بوده و قابل استفاده در اتاق خواب، تراس و آشپزخانه می باشد. زیبایی این نوع از پادری فرش بسیار بالا بوده و تاثیر بسزایی در جذابیت دکوراسیون خانه خواهد داشت.

  • پادری فرش مستطیل و مربع

یکی از شایع ترین پادری فرش، نوع مستطیلی یا مربعی آن است. این نوع از پادری فرش ها دارای ابعاد و سایز متنوعی بوده و قابل استفاده در تمامی نقاط خانه همچون ورودی ها و غیره می باشند. 

  • پادری فرش مدرن

این نوع از پادری فرش نیز با طرح و رنگ های مدرن به تولید و عرضه می رسند. پادری فرش مدرن نیز از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و دکوراسیونی ساده، شیک و مدرنی را در خانه ایجاد می کند.

از دیگر نمونه های پادری فرش می توان به پادری فرش فانتزی، طرح حیوانات و گل دار و نقش برجسته اشاره نمود. هر کدام از این پادری ها می توانند در صورت استفاده درست و در جای مناسب، موجب افزایش زیبایی و جذابیت محیط مورد نظر شوند.

قیمت عمده پادری فرش امروز چقدر است؟

پادری فرش در انواع و اقسام متفاوتی از لحاظ شکل، جنس و طرح و رنگ موجود است و سایز های متنوعی از آن ها در بازار به فروش می رسند. از این رو، قیمت هر کدام از این پادری فرش ها متناسب با جنس و طرحی و سایزی که دارند، متفاوت بوده و می تواند ارزان یا گران باشد. قیمت عمده پادری فرش نیز بر اساس میزان خرید و ابعاد پادری ها محاسبه می شود. نحوه ارسال و خرید نیز در این زمینه تاثیر گذار می باشند.

قیمت عمده پادری فرش

نحوه خرید عمده پادری فرش اینترنتی و ارزان

برای خرید عمده پادری فرش می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کنید. خرید اینترنتی از طرفی موجب صرفه جویی در تایم می شود و محصول شما به راحتی به دستتان خواهید رسید. اما باید توجه داشته باشید که از سایت معتبری اقدام به خرید این پادری ها کنید. از آنجا که کاربرد پادری فرش بسیار زیاد بوده و اکثر افراد خواهان این محصول هستند، پس وجود مرکزی که این پادری ها را در کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند از تقاضا و سود بیشتری بهره مند خواهد شد. بنابراین شما به عنوان فروشنده پادری فرش باید خرید عمده خود را از تامین کننده ای انجام دهید که بهترین محصول را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. راد فرش، تامین کننده بی واسطه روفرشی و پادری فرش، می تواند در این زمینه برای شما بهترین گزینه باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.

 

جمع بندی

پادری فرش، با جذب آلودگی و گرد و غبار کفش‌ها، مانع از ورود آنها به داخل خانه و انتشار عوامل بیماری‌زا می‌شود. همچنین رطوبت پاها را جذب می‌کند و از خیس شدن و لیز خوردن افراد، به خصوص در حمام و سرویس بهداشتی، جلوگیری می‌کند. از این جهت، پادری فرش نقش مهمی در حفظ زیبایی منزل شما و بهداشت افراد ایفا می‌کند و استفاده از آن در هر خانه‌ای ضروری است.

سوالات متداول شما

انواع پادری فرش کدامند؟

  • پادری نخی
  • پادری پشمی
  • پادری ضد لغزش
  • پادری فانتزی

برای استعلام دقیق قیمت پادری فرش چه کار باید کرد؟

برای استعلام دقیق قیمت پادری فرش، می‌توانید با شماره کارشناسان فروش مجموعه رادفرش که در وبسایت درج شده، تماس بگیرید، همکاران ما در اسرع وقت لیست قیمت 1403 را برای شما ارسال خواهند کرد.

مزایای خرید پادری فرش از مجموعه شما چیست؟

  • تنوع بالا: ما انواع مختلف پادری فرش را در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف به شما ارائه می‌دهیم.
  • قیمت مناسب: قیمت‌های ما کاملاً رقابتی و منصفانه است.
  • کیفیت بالا: ما از بهترین مواد اولیه برای تولید پادری فرش استفاده می‌کنیم و به همین دلیل، کیفیت محصولاتمان تضمین شده است.
  • ارسال سریع: ما در اسرع وقت پادری فرش را به شما ارسال خواهیم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *