روفرشی 12 متری، یکی از محصولات پر فروش می باشد که برای هر خانه ایی لازم است. استفاده از روفرشی، مانع از کثیف شدن فرش شده و شستن آن از فرش بسیار راحت تر می باشد. انواع روفرشی با طرح های شاد و زیبا و با کیفیت های مختلف در مراکز فروش عرضه می شود. امروزه این محصول به دلیل کاربرد زیاد به کشور های دیگر هم صادر شده و بازار خوبی دارد.

واحد فروش روفرشی 12 متری طرح جدید

مشخصات بهترین روفرشی 12 متری ترک

مشخصات بهترین روفرشی 12 متری ترک روفرشی ۱۲ متری ترک، یکی از محصولات وارداتی پرفروش در ایران می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ترک را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا به چند ویژگی این محصول اشاره نماییم. همانطور که از اسمش هم مشخص است در تولید این محصول از پارچه های ترک استفاده می شود که جنس فوق العاده ایی دارند و به راحتی خراب نمی گردد.

جنس این روفرشی از ابریشم می‌باشد و ظاهر زیبایی دارد. همانطور که می دانید تابش نور خورشید روی فرش ها، به مرور زمان باعث کم رنگ شدن آن می شود، استفاده از روفرشی این مشکل را حل می کند. هم چنین از ویژگی های مهم روفرشی ترک این است که به راحتی جمع نمی شود و روی فرش ثابت میماند.

به علاوه تنوع در طرح و رنگ باعث شده که هر سلیقه ایی را در بر بگیرد. استفاده از این محصول نه تنها از فرش شما محافظت می کند، بلکه جلوه زیبا و‌ مجللی به خانه شما می دهد.

خرید مستقیم روفرشی 12 متری

خرید مستقیم روفرشی 12 متری به دلیل تقاضای زیاد برای این محصول، تولیدکنندگان انواع طرح و رنگ های روفرشی را تولید و به بازار عرضه می کنند. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم روفرشی ۱۲ متری نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر هم فروش خوبی دارد. به همین جهت به صادرکنندگان روفرشی پیشنهاد می کنیم که به صورت مستقیم این محصول را تهیه نمایند.

در خرید مستقیم شما بدون پرداخت هزینه گزاف به دلال ها، از عرضه کنندگان اصلی این محصول را با قیمت پایین تر خریداری کرده و سود بیشتری از خرید خواهید داشت. هم چنین اگر وقت کافی برای گشتن در بازار را ندارید، می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. البته حتما از سایت های معتبر اقدام به خرید نمایید تا از کیفیت روفرشی مطمین باشید.

این شرکت با سال ها فعالیت در زمینه فروش روفرشی متری، همواره در تلاش است که رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. هدف ما ارایه بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت به مشتریان می باشد. جهت استعلام قیمت و مشاوره جهت عرضه داخلی و صادرات به سایر کشور ها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *