روفرشی کشدار طرح سنتی یکی از محبوب ترین انواع روفرشی های عرضه شده در بازار است که مشتریان و علاقه مندان زیادی دارد. مرکز خرید روفرشی کشدار دارای این محصول در طرح و رنگ های متعدد و سایزهای گوناگون است که می تواند نظر مساعد طیف گسترده ای از خریداران را به خود جلب کند.

مرکز خرید روفرشی کشدار طرح سنتی

خصوصیات بهترین روفرشی کشدار

خصوصیات بهترین روفرشی کشدار با افزایش قیمت کالاهای اساسی و لوازم خانگی، هر کس تلاش می کند به بهترین شکل از لوازمی که در منزل دارد نگهداری کرده و به طول عمر بیشتر آنها کمک کند. فرش یکی از اقلام نفیس و گرانقیمت است که تقریبا در تمام خانه های ایرانیان در ابعاد و طرح های مختلف وجود دارد.

یکی از بهترین راهکارها برای محافظت از فرش، استفاده از روفرشی کشدار است. روفرشی کشدار دارای خصوصیات قابل توجهی است که آن را از دیگر روفرشی های ساده متمایز می کند. یک روفرشی خوب و باکیفیت کشدار، دقیقا سایز استاندارد فرش های ایرانی طراحی و تولید می شود.

زمانیکه روفرشی کشدار بر روی فرش کشیده می شود هیچ چین خوردگی در سطح آن و یا پارچه اضافه در لبه ها به چشم نمی خورد. جنس روفرشی مرغوب بسیار لطیف و ریزبافت است بطوریکه تشخیص آن از فرش واقعی دشوار می باشد. همچنین از طرح هایی زیبا، براق و دارای جلوه برای این منظور استفاده می شود.

کیفیت رنگ و چاپ بر روی روفرشی کشدار به نحوی است که بر اثر شستشو های مداوم هم رنگ پریده و یا محو نخواهد شد. یک روفرشی خوب باید دارای تار و پود مستحکمی بوده تا ضمن لطافت، مقاومت خوبی در برابر کوبش مداوم و ساییدگی داشته باشد.

بهترین نوع روفرشی آن است که کش سرتاسری آن از جنس مرغوب استفاده شده باشد و پس از مدتی شل نشده تا شکل و فرم زیبای خود را از دست بدهد. بنا بر سلیقه مختلف مشتریان، طرح و رنگ های روفرشی متفاوت هستند، اما معمولا طرح سنتی دارای طرفداران بیشتری است.

صادرات ویژه روفرشی کشدار طرح سنتی

صادرات ویژه روفرشی کشدار طرح سنتی با توجه به کیفیت بالا و قیمت روفرشی کشدار تولید شده در ایران که برای مشتریان خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد، صادرات این کالا در سال های اخیر رونق خوبی گرفته است. روفرشی ها با طرح سنتی بیش از سایرین توجه خریداران خارجی را به خود جلب کرده و این نوع طرح ها سهم ویژه ای از صادرات را به خود اختصاص داده اند.

برای صادرات آسان روفرشی کشدار با طرح سنتی، تمهیداتی اندیشیده شده که راه اندازی سایت های اینترنتی و امکان ثبت سفارش مستقیم برای مشتریان خارجی از آن جمله است. این نوع سایت ها می توانند تبلیغات خوبی درمورد کالا داشته و دسترسی خریدار را به محصول راحت تر کنند.

با توجه به نوسانات لحظه ای ارز، جدیدترین قیمت روز روفرشی کشدار طرح سنتی بر روی سایت قرار داده شده و امکان خرید عمده برای تمامی مشتریان داخلی و خارجی فراهم شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *