مرکز تولید روفرشی کشدار تهران محصولات را در ابعاد استاندارد و مناسب با فرش تولید می کند. اغلب فرش ها در مساحت های 6 ،9 و 12 متری بافته می شوند به همین دلیل روفرشی متری نیز در همین ابعاد تولید می شود.

روفرشی ها در رنگ ها و نقش های گوناگون در بازارعرضه می شوند تا مشتری با توجه به سلیقه خود قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد. شرکت های تولیدی و وارداتی قیمت این محصول را بر اساس یکسری معیارها ( کیفیت و نوع الیاف ، ابعاد، رنگ و طرح ) تعیین می کنند.


مرکز تولید روفرشی کشدار تهران

مشخصات ظاهری روفرشی کشدار

مشخصات ظاهری روفرشی کشدار روفرشی پارچه، ضخیمی است که از فرش در مقابل نور آفتاب و آسیب محافظت می کند و در اندازه های مختلف 3، 6، 9 و 12 متر تولید می شود.

روفرشی معایبی نیز دارد مثلا به دلیل نرم و لغزنده بودن امکان دارد روی فرش جمع شود برای رفع این مشکل کارخانه های تولیدی روفرشی کشدار عرضه می کنند.شرکت های تولیدی کش هایی در چهار گوش روفرشی می دوزند تا مانع لیز خوردن آن شوند. کش های قوی و محکم دور تادور روفرشی دوخته می شود زمانیکه بر روی فرش انداختند کش ها زیر فرش رفته و روفرشی کامل روی فرش قرار می گیرد این روفرشی ها قابلیت شستشو با ماشین لیاسشویی دارند .

روفرشی مناسب باید دارای برند معتبر و الیاف محکم باشد تا بهترین کیفیت را داشته باشد. طرح های جدید وسنتی از این محصول عرضه می شود تا مشتری قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد. روفرشی ها در مدل های مستطیل، دایره و مربع تولید می شوند که پرکاربردترین مدل ،مستطیلی می باشد.روفرشی ها را براساس نوع بافت و تراکم گره می توان به انواع ابریشمی، دو رنگ ، مخمل وشانل، ژاکارد و.. تقسیم بندی کرد.


بازار فروش روفرشی کشدار تهران

بازار فروش روفرشی کشدار تهران

انتخاب روفرشی مناسب و با کیفیت مستلزم مراجعه به مراکز خرید معتبر و مجاز است. بازار روفرشی کشدار تهران توانایی عرضه روفرشیهای مرغوب و اصل را دارد. بازار زیاد مشتری روفرشی باعث شده مکان های مختلفی، فروش این محصول را انجام دهند (فروشگاه روفرشی کشدار، فروشگاه اینترنتی ، نمایندگی فروش روفرشی ).

نمایندگی روفرشی کشدار در تهران ارسال روفرشی های زیبای کاوردار ترکیه ای را نیز به سراسر کشور انجام می دهد. انواع مدل های روفرشی مانند طرح دست بافت، کودک و کلاسیک با برندهای گوناگون را در سایت دیجی کالا میتوان مشاهده کرد.برندهای معتبر روفرشی شامل نرم بافت، سیمین پتو، کارآفرین یزد، قیطران ، شب آرا و … می باشد.

بازارهای مختلفی در تهران وجود دارد؛ بازار مولوی یکی از بازراهایی است که قشر متوسط معمولا به آن مراجعه می کنند و تعدادی از مراکز فروش روفرشی نیز دارد.

1 دیدگاه

  • با سلام وقت بخیر خدمت دوستان عزیز بنده در آذربایجان غربی شهر ارومیه میباشم
    میخواستم بیینم من بخوام فروش انلاین ‌و از طریق بازار یاب های حرفه ای در زمینه فرش و روفرشی با شما همکاری کنم اگر مایل به همکاری هستید در خدمت شما هستم با تشکر از شما دوستان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *