روفرشی ابریشمی فانتزی یکی از محبوب ترین و بهترین روفرشی ها می باشد که به روش های مختلفی از مرکز توزیع روفرشی ابریشمی فانتزی به دست فروشندگان و سپس مشتری ها می رسد. معمولا مرکز توزیع روفرشی ابریشمی در خود کارخانه و شرکت تولیدی روفرشی وجود دارد که از آنجا به صورت انبوه به سراسر کشور توزیع و پخش می شود. مرکز توزیع روفرشی ابریشمی هر چقدر دقیق تر و حساب شده تر کار توزیع را انجام دهد در آماردهی و انبار دهی کار راحت تری خواهد داشت و می‌تواند به تعداد زیاد کالا بین فروشندگان روفرشی ابریشمی پخش و توزیع کند.

مرکز توزیع روفرشی ابریشمی فانتزی

مشخصات ظاهری مهم روفرشی ابریشمی

مشخصات ظاهری مهم روفرشی ابریشمی روفرشی ابریشمی یک سری مشخصات ظاهری باید داشته باشد تا در دید مشتری جذاب باشد و مشتری رغبت کند تا برای آن پول خرج کند.

اولین مشخصه ظاهری یک روفرشی ابریشمی ظرافت و دقت در دوخت و بافت آن است. معمولا مشتری ها در قدم اول برای خرید یک روفرشی دستی بر روی آن روفرشی می کشند تا از نوع بافت و دوخت آن مطلع شوند. اگر بافت روفرشی از ظرافت و جذابیت کافی برخوردار نباشد نمی‌تواند مشتری را به خود جذب کند.

دومین مشخصه طرح مناسب برای روفرشی ابریشمی می باشد. به دلیل آنکه روفرشی معمولا در وسط سالن خانه و در دید اکثریت قرار می گیرد برای همین طرحی زیبا و شکیل داشتن برای یک روفرشی ابریشمی خوب لازم است. طرح هایی مثل طرح گل های لاله و رز و یا طرح طاووس چند پر برای روفرشی ابریشمی بسیار زیبا و قشنگ در می آید.

سومین مشخصه ظاهری روفرشی ابریشمی داشتن رنگ و لعاب مناسب است که چشم مشتری را به خود جذب کند. معمولا در بین روفرشی های ابریشمی رنگ نقره ای و یا خاکستری رایج است اما اگر کارخانه های تولید روفرشی ابریشمی بتوانند رنگ های دیگری مثل رنگ قهوه‌ای و یا شیری یا نسکافه ای استفاده کنند می توانند فروش خیلی خوبی داشته باشند.

فروشندگان انواع روفرشی ابریشمی فانتزی

فروشندگان انواع روفرشی ابریشمی فانتزی فروشندگان انواع روفرشی ابریشمی باید به این نکته توجه داشته باشند که روفرشی های خود را با قیمت مناسب بفروشند. قیمت مناسب اولین گام در فروش خوب است. برای اینکه فروشندگان روفرشی ابریشمی بتوانند اجناس خود را با قیمت مناسب ارائه دهند باید مستقیما روفرشی ها را از مرکز فروش روفرشی ابریشمی فانتزی خریداری کنند تا کالا ها بدون وجود واسطه و دلال مستقیم بدست خودشان برسد.

داشتن کیفیت مناسب هم در فروش خیلی حائز اهمیت است که باید فروشندگان انواع روفرشی ابریشمی فانتزی به آن دقت کنند. هرچقدر کیفیت روفرشی ها بالا تر باشد نتیجه آن فروش بیشتر اجناس می شود و روز به روز تعداد مشتری ها افزایش می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *