شما نیز مانند بسیاری از بانوان نگران تمیز ماندن و درخشندگی فرش هایتان هستید؟ یا حتی از اینکه مجبور شوید سالی چندبار فرش هایتان را شسته و تمیز کرده ناراضی اید؟فرش هایتان نخ نما و کهنه شده است و از لحاظ اقتصادی تعویض یا تعمیر آنها مقرون به صرفه نیست؟

پیشنهاد امروز ما برای شما طلایی ترین پیشنهاد ممکن است، روفرشی دور کشدار یک روفرشی بسیار مناسب و عالی با جنس های نرم و لطیف و ضخامت مناسب و رنگ و طرح های متنوع و سایز های مختلف برای پوشاندن کامل فرش های شما و دادن ظاهری نو وتازه به منزل شما به کمک تان می آید.

مراکز عرضه روفرشی دور کشدار مخمل

روفرشی دور کشدار و مزایا استفاده از آن

روفرشی دور کشدار و مزایا استفاده از آن رو فروشی های کشدار که با نام های روفرشی ترک یا طرح ترک نیز شناخته می‌شوند روفرشی های جدیدی است که اخیرا بسیار مد شده و انصافا عصای دست هر منزلی ست.

روفرشی های کشدار غالبا در جنس های نخ ابریشم و مخمل گونه عرضه می‌شوند و بسیار نرم و لطیف در عین حال دارای ضخامت مناسب برای جلوگیری از آلوده فرش فرش هاست.

اگر شما نگران تیره شده فرش های نو یا رنگ روشن خود هستید پیشنهاد ما به شما خرید رو فرشی کشدار است زیرا با سفارش و خرید آن در سایز مورد نظر یک پیشنهاد رویایی برای کیپ شدن در سرتاسر فرش است

و با قرار گرفتن کش ها در زیر فرش امکان سرخوردن و جابه جایی فرش به پایین ترین حد ممکن می‌رسد و جارو کشی نیز بسیار راحت است لازم نیست برای هربار جارو کردن رو فرشی ها را جمع کنید علاوه بر این نمای فرش را خراب نمی‌کند و کل آن را در بر میگیرد و ظاهرا شبیه یک فرش جدید بنظر میرسد.

اگر به عنوان یک تازه عروس نیز نگران کثیفی زودهنگام فرش های خود هستید روفرشی دور کشدار یک پیشنهاد کاملا به جا و اقتصادی برای شما عزیزان است و با استفاده از آن این اطمینان را داشته باشید که فرش هایتان از گرفتن دوده و سیاهی و پا خوردگی در امان است.

اگر شما یک خانم دارای فرزند خردسال میباشید برای راحتی کودک خود و جلوگیری از ریختن مواد غذایی و آب میوه ها و آب و چای توسط فرزندتان تهیه رو فرشی کشدار را در اولویت لیست خرید خود قرار دهید و ظاهر شیکی به منزل خود هدیه داده و هم از نظر اقتصادی از شست و شوی مداوم فرش های خود و پوسیدگی آنان در امان خواهید بود.

تولید کننده روفرشی دور کشدار شیک

تولید کننده روفرشی دور کشدار شیک مجموعه بازرگانی راد فرش با تولید روفرشی شیک در انواع رنگ ها و مدل ها و سایز ها و عرضه روفرشی کشدار به شما عزیزان گرامی با جنس خوب و متریال عالی، تضمین قیمت و کیفیت آماده ارائه مشاوره و خدمات فروش به شما خریداران محترم و سروران گرامی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *