روفرشی محافظ پارچه ای و ضخیم است که برای حفاظت از فرش در برابر آلودگی ها و ریختن موادی مثل غذا و نوشیدنی و افزایش عمر فرش استفاده می شود. از روفرشی میتوان برای راحتی روی موکت نیز استفاده کرد.

روفرشی ها تنوع و اندازه های مختلفی دارند که با توجه به اندازه فرش و متراژ منزل میتوان آنها را خریداری کرد. فرش های رنگ روشن زود چرک می شوند و با استفاده از روفرشی میتوان از چرک شدن آنها جلوگیری کرد.قیمت انواع روفرشی ها با توجه به جنس و متراژ با هم تفاوت دارند برای مثال روفرشی شش متری از ٣٠٠٠٠٠ تومان و روفرشی ١٢ متری از ٦٠٠٠٠٠ تومان شروع می شود.

مراکز تولید روفرشی شش متری

روفرشی چگونه تولید می شود؟

روفرشی چگونه تولید می شود؟ روفرشی ها با توجه به سلیقه مشتری، با طرح و جنس مختلف تولید می شوند. روفرشی ها دارای چند نوع شانل ابریشم،مخمل،دو شانل،زرک دار و ترک کشدار و… هستند. نوع دیگری از روفرشی ها از جنس پلی استر هستند که ضخیم تر بوده اما سبک ترند و به عنوان زیر انداز در گردش نیز استفاده می شوند.

رو فرشی شانل ابریشم دارای وزن سنگین و ضخامت زیاد است به همین دلیل روی فرش سر نمی‌خورد و باکیفیت است. همچنین طرح های زیبایی دارند و دارای جنس نرمی هستند. رو فرشی های مخمل از مخمل و نخ معمولی بافته می شود. روفرشی دو شانل مانند روفرشی مخمل است با این تفاوت که از دو نوع مخمل بافته شده و نرم تر است.

روفرشی ترک کشدار از پارچه های مخمل ترک بافته شده که به صورت کاور فرش را میپوشاند و سر نمی‌خورد.این روفرشی جنس نازک و قیمت بالایی دارد. برای خرید روفرشی کشدار ارزان باید با متخصصان در این زمینه مشورت کرد. روفرشی های با کیفیت دارای جنس ضخیم و نرم بوده و مقاومت و استحکام زیادی دارند.

پخش مستقیم روفرشی دور کشدار

پخش مستقیم روفرشی دور کشدار یکی از مراکز بزرگ تولید روفرشی در ایران،یزد است که بافنده انواع مدلهای روفرشی کلاسیک، روفرشی کودک و روفرشی دستباف است. کارآفرین یزد،نرم بافت و قیطران از شرکت های فعال در این زمینه هستند. روفرشی های ترک هم در ایران خواهان زیادی دارند به همین دلیل پارچه های رو فرشی ایرانی صادر و پارچه های روفرشی ترک وارد می شوند و این امر باعث تنوع محصول در داخل و خارج شده است.

خرید و فروش روفرشی در بازار داخلی کشور نیز رواج پیدا کرده است و میتوان مستقیم به صورت حضوری از کارخانه یا غیرحضوری از سایت های معتبر این کالا را خریداری کرد.همچنین روفرشی کشدار ارزان قیمت و مناسب را می توان در این سایت ها پیدا کرد.

امروزه شاهد صادرات این محصول به کشورهای خارجی مانند عراق و ترکیه و سایر کشورهای همسایه هستیم که به دلیل کیفیت بالا و طرح های زیبا مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته است.

1 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    روفرشی شش متری را از سایت شما خریداری کردم کیفیت خوبی داشت پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *