این نکته را نباید فراموش کرد که بهترین راه برای خرید کاور فرش ارزان از کارخانه می باشد.همانطور که می دانید در صورت خرید روکش فرش ارزان از کارخانه های معتبر ایران می توانید از تخفیف زیادی در این زمینه برخوردار شوید. شما می توانید از این محصول فوق العاده بهره مند شوید. از این رو مجموعه تولیدی ما با فروش کاور فرش درجه یک به سراسر کشور توانسته مشتریان بسیاری را برای خرید جذب خود کند.

فروش مستقیم کاور فرش درجه یک

انواع طرح های کاور فرش

انواع طرح های کاور فرش امروزه روکش های فرش متنوعی در مدل های پارچه نخی، ابریشمی و مخملی تولید می شود که به دلیل بافت باکیفیت، زیبایی به چیدمان منزل شما می بخشد. تمامی روکش های فرش در انواع کشسان و معمولی، کلاسیک، مدرن و کودکانه طراحی می شوند. فرش های مهد کودک دارای طرح های کودکانه هستند و در برخی موارد حتی سفارشی هستند، به این معنی که می توانید هر شکلی را که می خواهید روی جلد چاپ کنید.

البته یکی دیگر از مزیت های بزرگ کاور این است که اگر فرش شما ایراد، لکه یا پوسیدگی دارد، می توانید با تهیه یک روکش مناسب برای مهمانی ها که برای ما ایرانی ها اهمیت ویژه ای دارد، این عیوب را پنهان کنید. به این ترتیب در هزینه های زیادی برای خرید فرش جدید در زمان مناسب صرفه جویی خواهید کرد. روکش ها به طور کلی از نظر جنس به سه دسته، مدل های ریون، نخ های مخملی و مدل های مخمل خالص تقسیم می شوند.

روکش های ابریشمی مصنوعی یا پلی استر بافتی نرم و لطیف دارند و نسبت به مدل های دیگر کمی نازک تر هستند اما روی فرش نمی لغزند. روکش های مخمل نخی همانطور که از نامش پیداست از ترکیب نخ و مخمل ساخته شده و کیفیت عالی و قیمت مناسب تری را ارائه می دهد. در نهایت، روکش های مخمل خالص وجود دارد که تماماً از نخ های مخمل دوخته می شوند و در نتیجه وزن بیشتری دارند و کاملاً به فرش می خورند.

این روکش ها بدون نیاز به کش روی فرش قرار می گیرند و روی آن حرکت نمی کنند. اما انواع روکش فرش نیز به دو دسته طرح و سبک تقسیم می شود. یک نوع کلاسیک، دیگری مدرن. مدل‌های کلاسیک مانند بسیاری از فرش‌هایی که ما ایرانی‌ها در خانه‌هایمان می‌کشیم، جلوی چشممان می‌آیند. وسط این کلاهک ها ترنج و گلدار است و لبه های آن نیز تزئین شده است. این روکش ها درست مثل فرش هستند.

کارخانه تولید کاور فرش مرغوب

کارخانه تولید کاور فرش مرغوب از طرف دیگر مدل های مدرن از نظر طراحی بسیار ساده تر هستند و خبری از طرح ترنج نیست. ممکن است حداقل برخی از تزئینات در لبه های کلاهک وجود داشته باشد. اما به طور کلی این کلاه ها بدون تزئین و فقط با استفاده از الگوهای رنگی مختلف شلوغ هستند. از این رو می توانید برای خرید به کارخانه تولید کاور فرش اصفهان مراجعه کنید.

1 دیدگاه

  • عالی بود به نظر من چون دو رو هست خیلی خوبه هر طرف که دلت می خواد رو می اندازی و طرح خیلی زیبایی داره و مثل فرش می مونه هر ۲ طرفش خوبه ممنون از سایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *