کاور فرش اتاق کودک محصولی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب است که برای پوشاندن رویه فرش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
امروزه فروش عمده کاور فرش اتاق کودک در انواع بسیار مختلف دخترانه و پسرانه امکان‌پذیر است و محصولات مورد نظر در رنگ ها و طرح های متفاوتی در اختیار خریداران در سراسر نقاط ایران قرار خواهد گرفت.
فروش عمده این محصول دارای قیمت مناسب تری است به همین دلیل بسیاری از خریداران اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود به صورت عمده می‌نمایند.

فروش عمده کاور فرش اتاق کودک

۵ ویژگی کاور فرش ضد آب اتاق کودک

کاور فرش ضد آب کودک در انواع بسیار متنوعی در بازار موجود است و خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. به صورت کلی پنج ویژگی برتر این محصول باعث پرفروش ترشدن انواع مختلف این محصولات در بازار شده است که این ۵ ویژگی عبارتند از:

 

  1. ضد آب بودن: یکی از مهم‌ترین ویژگی های کاور فرش ضد آب را می‌توان ضد آب بودن این محصول عنوان نمود.
    کودکان همواره در در حال بازی کردن هستند و استفاده از کاور فرش ضد آب می‌تواند به تمیزتر ماندن محصول کمک فراوانی می‌کند. برای مثال کودکانی که در مرحله گرفتن از پوشک قرار دارند می‌توانند با استفاده از این محصول فرش تمیز تری داشته باشند.
  2. لک نشدن: کاور فرش ضد آب به هیچ عنوان لک نمی‌شود و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد.
  3. شستشوی آسان: وزن بسیار پایین این محصول باعث شده است که به راحتی بتوان آن را شستشو داد و برای شستشوی محصول مورد نظر حتی می‌توان از ماشین لباسشویی نیز استفاده نمود.
  4. رنگ ثابت: رنگ ثابت این محصول را می‌توان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن دانست که باعث می‌شود محصول در هنگام شستشو هیچگونه اشکالی پیدا نکند و کیفیت آن تا حدود زیادی باقی بماند.
  5. کیفیت طرح: طرح های بکار رفته در انواع کاور ضد آب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. می‌توانید به راحتی متوجه کیفیت طرح بسیار بالای آن شوید.

5 ویژگی کاور فرش ضد آب اتاق کودک

قیمت انواع کاور فرش اتاق کودک

امروزه کاور فرش اتاق کودک در اندازه بندی و متراژ های مختلفی در بازار موجود است. یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت کاور فرش را می‌توان اندازه آن دانست.
برای مثال بدیهی است که مواد اولیه به کار رفته در فرش‌های ۶ متری بالاتر از مواد اولیه به کار رفته در فرش های چهار متری می‌باشد و به همین دلیل قیمت کاور های ۴ متری تا حدود زیادی پایین تر از قیمت کاور های ۶ متری است.

 

برای اطلاع از قیمت انواع کاور فرش کودک می‌توانید قیمت انواع مختلف این محصول را در سایت اینترنتی ما مشاهده نمایید.

قیمت انواع کاور فرش اتاق کودک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *