روفرشی یکی از وسایل و لوازم ضروری در هرخانه ای می باشد.یکی از اصلی ترین کاربرد روفرشی کشدار۱۲متری محافظت از فرش های نفیس می باشد. در این مجموعه فروش روفرشی کشدار در سایز های ۶، ۹ و ۱۲ متری با جنسی عالی و ماندگار و قیمتی مناسب انجام می گیرد. در طی سال های اخیر با تولید روفرشی های کشدار با کیفیت تمایل خرید این مدل روفرشی در بین مشتریان بسیار زیاد بوده است. بنابراین روفرشی کشدار دارای بیشترین میزان فروش می باشد. در این مرکز عرضه انواع روفرشی با تضمین کیفیت می باشد.

فروش روفرشی کشدار ایرانی

مشخصات بهترین نوع روفرشی کشدار

مشخصات بهترین نوع روفرشی کشدار امروزه استفاده از روفرشی برای جلوگیری از آسیب به فرش ها و تمیز نگه داشتن آن ها بسیار زیاد شده است. شما به راحتی می توانید روفرشی ها در طرح ها و نقش های بسیار متنوع و جذاب را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید. جنس روفرشی ها از الیاف پلی استر است که بسیار با دوام و مقاوم می باشند و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند. از مشخصات بارز روفرشی کشدار جنس بسیار خوب آن و داشتن کش و همچنین طراحی نقش های زیبایی که به مانند فرش می باشد.

یکی از مهم ترین نکته هایی که در خرید و انتخاب روفرشی باید داشت توجه به جنس آن می باشد. روفرشی ها از جنس نخ های رزک، پنبه ای و مخملی می باشند که جنس های پنبه ای و مخملی بسیار نرم و لطیف می باشند که به پوست پا نیز آسیب نمی رسانند. از مشخصات اصلی روفرشی کشدار این است که در سایز های متعارف 6، 9 و 12 متری طراحی شده اند ولی با این تفاوت که در چهر طرف آن کشهایی محکم تعبیه شده که روفرشی را مثل یک کاور فرش را می پوشاند.

قیمت روفرشی کشدار درجه یک

قیمت روفرشی کشدار درجه یک روفرشی کشدار درجه یک و با کیفیت در این مجموعه با ضمانتی راستین و قیمتی به صرفه به شما مشتریان گرامی در تمامی استان ها و شهرستان ها عرضه می شود. قیمت روفرشی یکی از فاکتور های اصلی برای خرید آن است که در این فروشگاه اینترنتی بسیار ارزان و مطلوب است. قیمت روفرشی 12 متری متاثر از چند فاکتور است که شامل: طراحی و مدل نقشه روفرشی، جنس الیاف به کار ر رفته در آن و سایز و اندازه روفرشی و همچنین ضخامت آن می شود.

قیمت روفرشی در این مجموعه متناسب با فاکتور های ذکر شده بسیار به صرفه و مناسب است و باید توجه شود که قیمت روفرشی نسبت به فرش بسیار کمتر است و شما می توانید برای مراقبت از فرش های نفیس و گران قیمت خود با خیال راحت روفرشی را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *