فروشنده روفرشی 12 متری ارزان توانسته به جذب بیش از 90 درصد مشتریان کمک کند چون خریداران همیشه و در هر شرایط اقتصادی ترجیح می دهند محصول را با پایین ترین قیمت تهیه کنند روفرشی بسیار سبک می باشد و همان طور که از نامش مشخص است روی فرش انداخته می شود تا فرش کثیف نشود و نور آفتاب باعث نگردد تا رنگ آن از بین برود.

فروشنده روفرشی 12 متری ارزان

عوامل موثر بر افزایش عمر روفرشی

عوامل موثر بر افزایش عمر روفرشی عوامل موثر بر افزایش عمر روفرشی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کیفیت و نوع الیافی که در تولید آن استفاده شده است.
  • نوع بافت و گره آن یعنی هر چه گره های روفرشی کوچکتر باشند و تعداد گره ها بیشتر باشد کیفیت روفرشی افزایش پیدا می کند.

روفرشی ها در جنس های مختلفی وجود دارند که از الیاف آن ها می توان به پلی استر، ابریشم و مخمل اشاره کرد اگر برای شما سبک بودن روفرشی مهم می باشد می توانید جنس پلی استر را انتخاب کنید چون به راحتی می توانید آن را جمع کنید و بشویید.

روفرشی ها دور تا دور آن ها با نخ های محکمی دوخته شده اند که این باعث شده روفرشی ریش ریش نشود و شما می توانید با انداختن روفرشی روی فرش داخل منزل خود از کثیف شدن آن جلوگیری کنید علاوه بر این روفرشی نمی گذارد تا نور آفتاب باعث تغییر رنگ فرش شود.

فروشگاه روفرشی 12 متری ارزان

فروشگاه روفرشی 12 متری ارزان فروشگاه روفرشی 12 متری ارزان با تمام توان و قدرت خود را تلاش می کند با بهترین کیفیت کالا را در اختیار مشتریان بگذارد چون به خوبی به این نکته پی برده است که کیفیت بالا اولین حرف را در عرصه تجارت و فروش می زند علاوه بر این انواع روفرشی ها را عرضه می نماید تا بتواند به بهترین نحوه خواسته مشتریان را پاسخ دهد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • روفرشی کلاسیک: را می توانید به عنوان زیر انداز در هنگام مسافرت و سفر استفاده کنید چون ضخامت پایینی دارد و از طرح های آن می توان به افشان، ترنج، خشتی و لچک اشاره کرد.
  • روفرشی مدرن ابریشمی: از الیاف ابریشم مصنوعی بافته شده است که شفافیت و لطافت بالای دارد و بهترین گزینه برای کسانی می باشد که به پرز حساسیت دارند.
  • روفرشی مدرن: از الیاف مخمل یا همان شانل بافته شده است و برخی از مدل های آن دو طرفه یا دو رو هستند یعنی با کثیف شدن یک طرف روفرشی می توانید از طرف دیگر آن استفاده کنید و برای منازل دارای سبک مدرن بهترین گزینه است.
  • روفرشی مدرن ترک کشدار: این نمونه روفرشی لیز نمی خورد و جمع نمی شود چون دور تا دور پشت آن کش دوزی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *