تمیز نگه داشتن خانه از دغدغه های همیشگی خانم های خانه دار است مخصوصا اگر بچه کوچک هم در منزل داشته باشند روفرشی گزینه مناسبی برای تمیز ماندن فرش خانه است.اگر خانه نورگیر باشد و فرش اتاق مدت زیادی آفتاب بخورد، استفاده از روفرشی باعث می شود رنگ فرش ثابت بماند.

روفرشی های مختلفی در بازار وجود دارند این روفرشی ها شامل روفرشی مدرن ،کلاسیک،مدرن ابریشمی و روفرشی کشدار می شوند.روفرشی کشدار بخاطر کشی که دورتادور آن دوخته شده است روی فرش ثابت می ماند و در طرح های زیبا و متنوعی تولید می شود.اگر مایل به خرید این روفرشی هستید از بهترین فروشنده روفرشی کشدار بازار خرید کنید تا خیالتان بابت کیفیت و قیمت آن آسوده باشد.

فروشنده بهترین روفرشی کشدار

بهترین روش شستشو روفرشی کشدار

بهترین روش شستشو روفرشی کشدار

با توجه به شرایط اقتصادی امروز و قیمت های سرسام آور فرش استفاده از روفرشی کشدار مقرون به صرفه است و می توان به جای شستن مکرر فرش که باعث کاهش عمرمفید آن می شود روفرشی را شست.برای شستشوی روفرشی کشدار روشهای متفاوتی وجود دارد. اگر بخواهید رو فرشی را در منزل بشویید، می توانید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید یا با دست بشویید.توصیه ما این است که شستشو را با دست انجام دهید.در نظر داشته باشید موقع شستشو از شوینده مرغوب استفاده کنید تا بافت روفرشی شما آسیب نبیند.

در صورت استفاده از ماشین لباسشویی باید دقت کنید که وزن رو فرشی شما با وزن ماشین لباسشویی هم خوانی داشته باشد و شستشو را با دمای زیر ۴۰ درجه انجام دهید.اگر شستشو را با دمای بالا انجام دهید احتمال چروک شدن و آسیب دیدن بافت روفرشی وجود دارد.

بهترین روش شستشوی روفرشی کشدار سپردن آن به مراکز قالیشویی معتبر است.این مراکز با توجه به جنس و میزان کثیفی روفرشی شستشوی مناسب را با استفاده از دستگاه های مجهز و شوینده های مرغوب انجام داده و با سیستم مجهز خشکشویی خشک می کنند و روفرشی شما آسیبی نمی بیند.

فروشگاه روفرشی کشدار ایرانی

فروشگاه روفرشی کشدار ایرانی

روفرشی کشدار ایرانی از با کیفیت ترین روفرشی های موجود در بازار است که در طرح ها و رنگهای مختلف مناسب با انواع سلیقه ها تولید و عرضه می شود.این روفرشی نسبت به نوع خارجی دارای قیمت مناسب تری است.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه روفرشی کشدار ایرانی روفرشی دلخواه خود را تهیه کنید.

این روفرشی ها در اندازه های مختلف تولید می شوند و نسبت به اندازه و طرح و کیفیتشان قیمت های گوناگونی دارند.این رو فرشی ها در اندازه های ۹،۶،۴ و ۱۲ متری در بازار وجود دارند.روفرشی ۹ متری پرمصرف تر از اندازه های دیگر است.شما می توانید قیمت روفرشی ۹ متری را از نمایندگی های فروش جویا شوید.از طریق همین سایت می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *