آیا با فروشنده برتر روفرشی کشدار فانتزی در کشور آشنایی دارید؟ این فروشندگان چه شرایطی را برای فروش روفرشی کشدار در نظر گرفته اند؟ ویژگی های منحصر بفرد این نوع روفرشی چیست؟ در این مقاله سعی داریم درباره انواع روفرشی کشدار به صحبت پرداخته و دلیل محبوبیت این محصول را به صورت مختصر بیان کنیم پس بهتر است تا انتها ما را همراهی کنید.

فروشنده برتر روفرشی کشدار فانتزی

اطلاعاتی درباره کیفیت روفرشی کشدار

اطلاعاتی درباره کیفیت روفرشی کشدار روفرشی از گذشته تا به امروز به دلیل حفظ دوام و طول عمر فرش و همچنین جلوگیری از کثیفی آن مورد استفاده قرار می گرفته و مخصوصا برای محیط هایی که کودکان در آن رفت و آمد داشتند بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است ولی روفرشی های قدیمی دارای وزن نسبتا سنگینی بوده و روی فرش سر می خوردند و جمع می شدند و نیاز به مرتب کردن مداوم داشتند که همین امر باعث تولید روفرشی های کشدار شد.

روفرشی های کشدار همانطور که از نامشان پیداست در طرفین دارای کش می باشند و کاملا به فرش ثابت شد و حرکت نمی کنند از طرفی این روفرشی ها دارای طرح های فانتزی، مدرن و سنتی هستند که هر کس با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود می تواند مناسب ترین طرح و رنگ را انتخاب کند.

یکی از انواع این روفرشی، روفرشی کشدار نانو می باشد که به دلیل اینکه از الیاف نانو تولید شده است هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و در برابر لک و کثیفی مقاوم است و به راحتی پاک می شود و همچنین دارای وزن سبکی نیز می باشد.
لازم است بدانید این روفرشی ها در ابعاد مختلف 4، 6، 9 و 12 متری تولید می شوند و شما می توانید با توجه به ابعاد فرشتان، بهترین اندازه را انتخاب کنید و حتی می توان برای روکش دار کردن موکت نیز از این روفرشی استفاده نمود.

صادرات انواع روفرشی کشدار فانتزی

صادرات انواع روفرشی کشدار فانتزی صادرات انواع روفرشی کشدار فانتزی ایرانی به دلیل کیفیت بالای این محصول از رونق خوبی برخوردار است و مشتریان خارجی بسیاری به دنبال روفرشی های کشدار ایرانی هستند.
برای خرید انواع این محصولات صادراتی می توانید به سایت های معتبر فروش که به صورت مستقیم با کارخانجات تولیدی درجه یک، در ارتباط هستند، مراجعه نموده و بعد از دریافت مشاوره های رایگان و مشاهده نمونه محصولات متنوع، لیست قیمت پیشنهادی را دریافت نموده و بعد از بررسی و مقایسه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت روفرشی کشدار با توجه به ابعاد و تراکم بافت آن تعیین می شود و همچنین شرکت تولید کننده و ایرانی یا خارجی بودن این محصول نیز می تواند در افزایش یا کاهش قیمت، بسیار تاثیرگذار باشد که پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید همه این موارد را در نظر داشته باشید.

1 دیدگاه

  • با سلام روفرشی های کشدار خیلی عالی هستند در طرفین دارای کش می باشند و کاملا به فرش ثابت شد و حرکت نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *