عرضه کننده روفرشی ابریشمی مدرن یکی ار کالاهایی است که بسیاری از مردم در سراسر جهان و بخصوص در کشورمان ایران از آن استفاده می کنند. روفرشی وسیله ای هست که بر روی فرش های منزل اعم از سالن و آشپزخانه و… پهن می شودو مانند یک کاور از فرش ها حفاظت می کند.

مهم ترین مشخصه عرضه روفرشی ابریشمی تفاوت قیمت قابل ملاحظه عمده فروشی با خرده فروشی است که در آن بدلیل حجم مبادله زیاد،فروشندگان می توانند خریدی ارزان داشته باشند.

عرضه کننده روفرشی ابریشمی مدرن

طرح های چشم نواز روفرشی ابریشمی

طرح های چشم نواز روفرشی ابریشمی طرح های چشم نواز روفرشی ابریشمی دارای رنگ بندی های زیبا و متنوعی هستند.به گونه ای که با هر چیدمانی به راحتی قابل ست کردن می باشند. روفرشی ابریشم وزن کمی دارد بخاطر همین از روی فرش سر می خوردو باید با پایه مبل یا پایه میز ثابتش کنید. به راحتی در ماشین لباسشویی شست وشو می شوند و از ثبات رنگ بالایی برخوردارند. این نوع روفرشی بدون پرز است ولی تراکم بالای بافت آن باعث می شودطرح های بسیار ریز، جذاب و چشم نواز در این روفرشی نمایان شود.

مراقبت از فرش ها به دو دلیل عمده صورت میگیرد:

۱)تعدادی از فرش ها مثل دستبافت و ابریشمی بسیار حساس هستند و مراقبت از آن ها امری ضروری می باشد.

2) فرش ها همیشه در انواع آلودگی ها قرار میگیرند و این در صورتی است که شستن و پاک کردن آنها بخاطر حجم و اندازه بزرگی که دارند، انرژی و وقت بسیار زیادی را از ما میگیرند پس همیشه باید مواظب باشیم که فرش ها آلوده نشوند و برای اینکه از آنها مراقبت کنیم باید روفرشی برای آن ها تهیه کنیم.

قیمت کارخانه ای روفرشی ابریشمی

قیمت کارخانه ای روفرشی ابریشمی قیمت روفرشی ابریشمی در بازار با خرید از کارخانه تولید کننده متفاوت می باشد. اصولا کارخانه تولیدی محصولات خود را به شکل عمده عرضه میکند. به همین دلیل نرخ ها پایین تر از آنچه در مراکز خرید و فروش بصورت تکی انجام می شود و اکثر خریداران عمده سعی شان بر این است تا به کارخانه های تولیدی سر بزنند و خرید خود را انجام دهند.

قیمت روفرشی در بازار تهران متفاوت است. برای مثال قیمت روفرشی ایرانی با روفرشی ترک متفاوت است و یا اینکه هر کدام از روفرشی ها دارای سایز و طرح های متفاوتی هستند که بر تعیین نوع قیمت تاثیر می گذارند. پس مشتری هرچه بیشتر خرید انجام دهد فروشنده نرخ ها را پایین تر برای آن حساب می کند و به آن تخفیف هم می دهد. کارخانه روفرشی ها را از الیاف و نخ های مرغوب تولید کرده است.

روفرشی های کارخانه ای اعم از: روفرشی ابریشم،

مخمل زرکدار، مدرن فانتزی،کش دوزی شده،مخملی و…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *