می‌توان گفت که فروشگاه هایی هستند که در اکثر نقاط کشور کار تولید و پخش کاور فرش مخمل را به عهده دارند آنها سعی می کنند که کاور های فرش را با بهترین نوع بافت و در ابعاد گوناگون و طرح ها و رنگ های متفاوت آنها را به بازار عرضه کنند. شهر مشهد و کاشان جزو صادرکنندگان کاور مخمل هستند تولیدکنندگان این کالا سعی دارند که از طریق سایت های اینترنتی به فروش این کاور ها و انواع روپشتی، رو تختی،رو پشتی طرح دارو نقره کوب بپردازند .

صادرکنندگان کاور فرش مخمل

مهم ترین ویژگی کاور فرش مخمل چیست؟

مهم ترین ویژگی کاور فرش مخمل چیست؟ باید متذکر شد که یکی از مهمترین ویژگی کاور فرش مخمل این است که دارای بافت زیبا با تراکم بالا و محکم باشد سنگین باشد که هنگام جارو کردن روی آن جمع نشود یکی دیگر از ویژگی‌های کاور فرش این است.

که اگر ما فرش هایمان را تازه شسته باشیم برای اینکه از کثیفی جلوگیری کنیم باید روی فرشی که نشیمنگاه است کاور فرش پهن کنیم یا همان رو فرشی که از کثیفی و لکه ها که بر روی فرش می‌خواهد بریزد جلوگیری کند.

کاور فرش در ابعاد گوناگون بافته شده و دارای رنگ های متنوع جالب و زیبا می باشد و می توان آن ها را هم نقش قالی ها خریداری نمود کاور مخمل نسبت به کاور های نخی و ابریشمی از تراکم بالایی برخوردار می باشند هنگام شست و شو حالت خود را از دست نمی دهند.

دوام بیشتری نسبت به کاورهای دیگر دارد و به دلیل نرم بودن این روفرشی و همچنین حالت مخملی بوده و براق بودن آن از زیبایی خاصی برخوردار است و اگر فرش های منزل ما کهنه باشد می‌توان با پهن کردن این کاور ها بر روی فرش کهنگی فرش را پوشاند.

یکی دیگر از خاصیت های که این کاور ها دارند می توان آنها را هر وقت که کثیف شده بشوریم اما فرش ها یا قالیها این طوری نیستند.

فروشگاه کاور فرش مخمل

فروشگاه کاور فرش مخمل باید اظهار داشت که فروشگاه کاور مخمل در تمام نقاط کشور به چشم می خورد آن ها می‌خواهند با فروش انواع کاور فرش از جمله کاور فرش ابریشمی نخی و مخمل بتوانند همه جوره جوابگوی مشتری باشند.

مشتریان از خرید جنس راضی و خشنود باشند آنها طوری این کاورها را تهیه و خریداری کرده‌اند که مشتری در هر سایز و رنگ که خواسته باشد دچار مشکل نشوند و بتوانند مشتریان زیادی را جلب کنند .

همچنین فروشگاه های فروش کاور فرش مخمل فروش انواع کالاها را از طریق سایت‌های اینترنتی مقرون به صرفه با کمترین زمان در اختیار مشتریان قرارمی دهند و مشتریان را از کیفیت و مرغوبیت کالا آگاه می سازند. انواع کاورهای فرش در طرح ها و ابعاد گوناگون در قالی فروشی ها ی شهرها دیده می شوند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *