در چند سال اخیر استفاده از روفرشی ها به عنوان بخش جدایی ناپذیری از دکوراسیون شناخته شده و به دلیل ویژگی و مزایای استفاده فراوانی که دارند، در تنوع بسیار بالا تولید و به فروش می رسد از جمله آنها می توان روفرشی دور کشدار نانو اشاره کرد که در کشور ما با استفاده از بهترین متریال با کیفیت د فناوری نانو تولید شده و محصولات به صورت عمده به کشورهای همسایه و متقاضی صادر می گردد.

صادرات روفرشی دور کشدار نانو عمده

مهم ترین ویژگی روفرشی کشدار فانتزی

مهم ترین ویژگی روفرشی کشدار فانتزی در زمان های گذشته رو فرشی ها ساده بوده و فقط روی فرش پهن می شد و مشکلاتی همچون سر خوردن و جمع شدن داشت اما با گذشت زمانی ک یکسری تغییرات در رو فرشی ها به وجود آمد و آن را تبدیل به یک محصول بسیار پر کاربرد کرد. از آنجایی که خرید فرش بسیار گران است و امکان تعویض برای همه میسر نیست، برای محافظت از فرش ها یا تنوع در طرح و مدل آن می‌توان از روفرشی های کشدار استفاده کرد.

روفرشی های کشدار در طرح و مدل های مختلف بود که نمونه های فانتزی آن بسیار پر فروش است. این رو فرشی ها بگونه ای طراحی شده که از سر خوردن و لیز خوردن آن روی فرش جلوگیری می کند و کش هایی که روی آن تعبیه شده، آن را به طور کامل روی فرش فیکس نگه می دارد و همین موضوع از جمع شدن آن جلوگیری می کند.

این رو فرشی ها تار و پود متراکم و با کیفیت دارد که جنس پلاستیکی آن درصد بسیار پایینی دارند و به همین دلیل در حین راه رفتن پا را اذیت نکرده و مانع حساسیت در پوست پا می‌ شود. طرح و مدل های متنوع که از این رو فرشی ها مشاهده شده آن را قابل استفاده در هر دکوراسیونی کرده است. اطلاعاتی که گفتیم در واقع جزو ویژگی‌های اصلی این روفرشی ها بوده و علاوه بر آن می توان به ثبات رنگ آنها اشاره کرد که در حین شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و شکل و فرم آنها کاملاً ثابت می باشد.

توزیع روفرشی دور کشدار نانو

توزیع روفرشی دور کشدار نانو استفاده از فناوری نانو در تولید روفرشی ها آن را به پرفروش‌ترین محصولات تبدیل کرده و همین موضوع نگهداری، شستشو و استفاده از آن را راحت کرده است زیرا ذرات نانو آلودگی گرد و غبار را به خود نگرفته و در برابر ضربه کثیفی بسیار مقاوم است بنابراین، توزیع روفرشی های نانو در اندازه و ابعاد مختلف انجام می شود و امکان خرید روفرشی کشدار در سایز گوناگون را به مشتریان عزیز می دهد. فروش روفرشی کشدار توسط این توزیع کنندگان با هدف عرضه و بهترین محصولات با قیمت مناسب انجام شده که این روفرشی ها تنوع بسیار زیادی را دارد و تجربه خریدی خوب و مطمئن را برای شما رقم خواهد زد.

2 دیدگاه

  • سلام و خسته نباشید. ارسال به کشورهای همسایه هم دارید. چطور میتونم با مشاورین شما در ارتباط باشم؟

    • لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *