روفرشی کشدار ترک از مواد اولیه بسیار مرغوب و در طرح های متنوع تولید شده و از این رو با استقبال فوق العاده ای نیز رو به رو گشته است. کیفیت بالای محصول سبب شده تا در فهرست بهترین کالاهای صادراتی قرار بگیرد و مشتریانی از سراسر دنیا خواهان انوع محتلف این نوع روفرشی باشند. قیمت مناسب یکی دیگر از دلایل محبوبیت روفرشی کشدار ترک می باشد.

صادرات انواع روفرشی کشدار ترک

اطلاعاتی درباره انواع روفرشی کشدار

اطلاعاتی درباره انواع روفرشی کشدار همه ما به خوبی از کاربرد روفرشی آگاهی داریم، فرش ها کالاهای گرانبهایی هستند که به دلیل استفاده مداوم در معرض آسیب های مختلفی نظیر ریختن انواع مواد غذایی و نوشیدنی بر روی آنها، آسیب به بافت و رنگ فرش در اثر نور خورشید و یا پارگی به دلایل متفاوت هستند. همین مسائل اهمیت استفاده از روفرشی را به ما گوشزد می کنند. از سوی دیگر روفرشی خریداری شده باید جنس خوبی داشته باشد و در هنگام استفاده جمع یا چروک نشود. متاسفانه بسیاری از محصولات موجود در بازار فاقد این ویژگی هستند.

دلیل تولید روفرشی کشدار نیز همین مسئله بوده است، دور تا دور این روفرشی ها کشی تعبیه شده که به خوبی دور فرش قرار می گیرد و مانع از چروک شدن روفرشی می شود. انواع روفرشی کشدار در طرح های متنوع و زیبایی تولید می شوند تا ضمن حفاظت از فرش ها، جلوه ی زیبایی نیز برای دکوراسیون خانه داشته باشند.

از الیاف و نخ های گوناگونی نظیر نخ معمولی، مخمل و ابریشم برای تولید این روفرشی ها استفاده می شود. گاهی نیز برای زیباتر شدن روفرشی نخ زربافت در آن به کار می رود. از سوی دیگر، رنگ های به کار رفته در این روفرشی ها فوق العاده با کیفیت بوده و در اثر شستشو و یا استفاده دائم تغییر نمی کنند. در میان انواع روفرشی کشدار، نوع ترک به دلیل طرح و نقش فوق العاده و کیفیت عالی خود بسیار پرطرفدار است. انواع روفرشی کشدار در سایزهای مختلف تولید می شوند تا برای هر فرشی با هر اندازه ای مناسب باشند.

قیمت روز روفرشی کشدار ترک

قیمت روز روفرشی کشدار ترک عوامل متعددی در تعیین قیمت روفرشی کشدار تاثیر گذار هستند. از جمله مهم ترین عوامل می توان به جنس نخ استفاده شده، اندازه روفرشی، تولید کننده آن، طرح روفرشی و عواملی از این دست اشاره کرد. با این حال، روفرشی کشدار ترک قیمت مناسبی داشته که با توجه به کیفیت و کارایی زیاد آن، ارزش خرید بالایی نیز دارد.

اگر دوام و حفظ کیفیت فرش ها برای شما مهم است، بدون تردید خرید روفرشی کشدار انتخاب خوبی برای شما خواهد بود، زیرا می توانید تا مدت ها از این مسئله مطمئن باشید که هیچ خطری فرش های زیبای شما را تهدید نمی کند؛ و در عین حال می توانید از زیبایی روفرشی خود نیز لذت ببرید. این نوع روفرشی ها، با کیفیت عالی و قیمت مناسب در مراکز معتبر فروش قابل تهیه می باشند.

1 دیدگاه

  • روفرشی کشدار خیلی قشنگه من که از خریدم راضی ام و توصیه میکنم.هرموقع هم رنگش خستم میکنه برعکسش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *