در کشورمان ایران انواع روفرشی پشت کش دار با کیفیت های بالا تولید و به بسیاری از کشور های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان، هند و… صادر می شود. همچنین ایران از جمله بزرگترین تولید کننده انواع روفرشی ها در سراسر جهان محسوب می شود که به خصوص شهر یزد با کیفیت ترین روفرشی ها را تولید و به بازار عرضه می کند.

صادرات انواع روفرشی پشت کش دار

همه چیز در مورد روفرشی مدرن

همه چیز در مورد روفرشی مدرن روفرشی از جمله ضروریات هر منازل محسوب می شود و یک پوشش دهنده عالی است که روی قالی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مقاله می خواهیم در مورد کاربرد و ویژگی روفرشی ها صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

امروزه برای تمیز نگهداشتن فرش ها روفرشی های مختلف تولید شده است که دارای طرح های مشابه به قالی است که با تفاوت این که این روفرشی ها ضخیم، سبک و قابل حمل می باشد. امروزه بسیاری از خانواده ها که در آپارتمان ها زندگی می کنند مکانی مناسب برای شستشوی فرش های شان ندارند و مجبور می شوند که راه حلی پیدا کنند، برخی از خانم های خانه دار مقداری هزینه می کنند و فرش های شان را به دست قالین شویی ها می سپارند و برخی ها که بودجه کافی ندارند روفرشی های را تهیه می کنند که از هر نوع آلودگی، نور خورشید و لک ها فرش های شان در امان بمانند و بعد از مشاهده کثیفی روفرشی ها به راحتی آن را شستشو داده و مجدداً دوباره استفاده می کنند.

امروزه انواع روفرشی ها در جنس های مختلف مخمل، پنبه، الیاف تولید می شود که در انواع مختلفی از جمله روفرشی کش دار، روفرشی ترک، روفرشی سه بعدی و… می باشد. روفرشی های مدرن اکثرا از جنس ابرشیم تولید می شود که دو طرفه است که میتوان از هر دو طرف آن استفاده نمود. روفرشی مدرن دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد و یکی از بهترین روفرشی ها در ایران شناخته می شود و متناسب با هر دکوراسیون می باشد که زیبایی دوچندانی را در هر فضا به وجود می آورد.

قیمت انواع روفرشی پشت کش دار

قیمت انواع روفرشی پشت کش دار روفرشی ها امروزه مورد علاقه ای بسیاری از خانواده ها قرار می گیرد و نیز کاربرد های فراوانی دارد. قیمت روفرشی ها امروزه بر اساس کیفیت، جنس، طرح و رنگ متغیر می باشد که هر چقدر روفرشی از جنس با کیفیت برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اگر می خواهید از اطلاعات قیمت، کیفیت و جنس انواع روفرشی ها آگاه شوید پس در صفحه پشتبانی با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب بهترین روفرشی های مدرن راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *