صادر کنندگان انواع روفرشی طرح ابریشم می کوشند بهترین نوع از مرغولب ترین کالا ها را از تولیدی تا به کشور های خارجی و همسایه همچون ترکیه، اذربایجان، ارمنستان، عراق و غیره صادر نمایند که ارزاوری خوبی به کشورمان تقدیم می نماید و سوداوری بهتری را نصیب صادر کننده می کند و باعث رونق تولیدات داخلی و اقتصاد کشور می شود که خود ریال ایران را به دلار خارجی تبدیل کرده که می تواند بهترین ها را برای کشورمان رقم بزند.

صادرات انواع روفرشی طرح ابریشم

3 نکته مهم در مورد روفرشی طرح ابریشم

3 نکته مهم در مورد روفرشی طرح ابریشم برای خرید روفرشی طرح ابریشم باید به چندین نکته ویژه و خاص توجه نمود تا به دام کلاه برداران در این زمینه برخورد نگردیم روفرشی طرح ابریشم باید دارای الیافت ابریشمی کاملا طبیعی باشد و هیچگونه ورز یا نخ کشی نداشته باشد و باید مقاومت زیاد و بیشتری در برابر هرگونه آسیب های احتمالی را داشته باشد.

به دلیل اینکه به عنوان یک محافظ از فرش از ان استفاده می شود باید بگونه ای باشد که قابلیت شست و شوی مکرر را داشته باشد و با چندین بار شستن خاصیت اولیه ان حفظ شود و تغیر شکل و ابعاد ندهد و رنگ ان به بوری نزند و مقاومت در برابر انواع شوینده های شیمیایی را داشته باشد.

باید در انواع طرح ها و رنگ های جذاب وجود داشته باشد که زیبایی خاص و دل نشینی به منازل ببخشد و در انواع کشدار هم موجود می باشد.

بازار فروش روفرشی طرح ابریشم فانتزی

بازار فروش روفرشی طرح ابریشم فانتزی بازار فروش روفرشی طرح ابریشم فانتزی امروزه در سراسر ایران رواج و رونق بسیاری پیدا کرده و از استقبال بی شمار افراد از داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد و خریداران و استفاده کنندگان از این روفرشی فانتزی بیشتر کودکان می باشند زیرا طرح کارتونی ایجاد شده روی فرش بسیار شیک و دل نشین می باشد و محبوبیت بیشتری بین کودکان پیدا کرده است.

بازار فروش انواع روفرشی از طریق اینترنت و سایت های معتبر صورت می گیرد که خریداران می توانند با مراجعه به این فضا های مجازی هر نوع از روفرشی ها را که مد نظر دارند به راحتی با هزینه کمتر خریداری می نمایند و در انواع ابعاد و اندازه ها موجود می باشد که به منازل و اتاق خواب های شما زیبایی و دکوراسیون جذابی می بخشد.

بازار فروش دیگر انواع روفرشی ها از طریق نمایندگی های خرید و فروش صورت می گیرد بگونه ای که همه کالا های مربوط به فرش و روفرشی با هزینه کمتر از از قیمت سطح بازار موجود می باشد و بیشتر خریداران مغازه داران و فروشگاهیان می باشند زیرا عمده و یکجا خریداری به نرخ کمتری منجر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *