کاور فرش اهواز و روفرشی دوشانل از جمله پوشش هایی است که با آن می توان فرش را روکش کرد و از زیبایی های آن محافظت و زمان بیشتری به عمر آن افزود. امکان خرید مستقیم کاور فرش اهواز برای مصرف کننده شرایط ویژه ای تسهیل نموده و مشتری قادر خواهد بود با خرید مستقیم و بی واسطه به راحتی به آن دسترسی پیدا کند و به این شکل در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی نماید.

خرید مستقیم کاور فرش اهواز

شناخت انواع کاور فرش

شناخت انواع کاور فرش شاید به نظر برسد در انتخاب کاور فرش دست ما در انتخاب بسته بوده و تنوع آن کم است. اما اگر به مجموعه راد فرش مراجعه کنید متوجه خواهید شد که دنیایی از طرح و رنگ در این مجنوعه منتظر شماست. در راد فرش انواع کاور فرش کش دار و روفرشی زرکدار گل برجسته و در انواع جنس های لطیف و دل فریب موجود است که با پارچه های با کیفیت تولید شده که می توانید به راحتی با سلیقه و دکوراسیون خود تطبیق دهید.

نوع دوخت و جنس پارچه این کاور ها و روفرشی ها به گونه ای است که بسیار مقاوم بوده و با شست و شوی مکرر نیز آسیب نخواهد دید. نوع رنگ و طرح کاور ها را می توان به سادگی با مکان استفاده آن تطبیق داد و از طرح های اتاق خوابی، آشپزخانه و طرح های مخصوص کودک در اقصی نقاط خانه استفاده نمود.

روفرشی مخمل و کاور ها در دو نوع کش دار و ساده قابل تهیه خواهد بود. نوع ساده آن قابلیت پهن و جمع کردن ساده و بی زحمت را دارند و نوع کش دار آن به علت وجود کش قابلیت تثبیت روی فرش را داشته و تکان نمی خورند و به دلیل همین خاصیت برای مکان های پر رفت و آمد خانه و محل بازی کودکان مناسب خواهد بود.

تولید کاور فرش ارزان عمده

تولید کاور فرش ارزان عمده با توجه به کاربرد زیاد کاور های کش دار فرش تقاضای این محصول در بازار به شدت افزایش یافته و نیاز به تولید آن نیز باعث شده تا تولید کنندگان آن به فکر تولید بیشتر کاور فرش ارزان عمده کنند. تولیدی کاور فرش و روفرشی کشدار با استفاده از بهترین پارچه ها سعی در دوخت بهترین نوع این محصول داشته و در این مسیر سعی نموده است تا قیمت کاور فرش نیز مناسب بوده و قابل تهیه برای تمام اقشار از نظر درآمدی باشد.

اگر این محصول برای شما جالب توجه بوده شما نیز می توانید برای سفارش دادن محصول مورد نظر خود در بهترین و باکیفیت ترین جنس و دوخت به مجموعه راد فرش مراجعه و به صورت مستقیم خرید نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

4 دیدگاه

  • Avatar for seomanager سلام روفرشی کش دار 12 متری خواستم گفت:

    سلام روفرشی کش دار 12 متری خواستم

      • سلام وقت بخیر جناب ساکی

        در خدمتتان هستیم

        با شماره 09125620018 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *