روفرشی یکی از وسایل پرکاربرد درخانه ها میباشد که برای حفاظت از فرش و برای تمیز نگه داشتن فرش ها مخصوصا فرش هایی که رنگ روشن دارند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

روفرشی هم به صورت دستباف سنتی و هم به روش صنعتی تولید میشود که روفرشی سنتی به دلیل ویژگی هایی که در نفش ها ورنگ ها دارد بیشتر مورد توجه خریداران قرار میگیرد.

برای خریده عمده روفرشی سنتی میتوانیم به تولیدی های کوچکی که در روستاها ایجاد شده است و بانوان زحمتکش در آن روفرشی های زیبایی را تولید میکنند مراجعه کنیم و مطابق باسلیقه ی خود آن را خریداری کنیم.

خرید عمده روفرشی سنتی طرح دار

از خصوصیات روفرشی سنتی چه می دانید؟

از خصوصیات روفرشی سنتی چه می دانید؟ خصوصیات بارزی که در روفرشی سنتی وجود دارد باعث شده است که این روفرشی ها طرفداران زیادی پیدا کند از جمله ی آن خصوصیات میتوانیم موارد زیر را نام ببریم:

۱_اولین و مهم ترین ویژگی این روفرشی ها این است که بسیار نرم هستند و در تولید آن ها از پشم گوسفند استفاده میکنند که بسیار خاصیت دارد و برای کمر درد مفید می‌باشد.

۲_تنوع در طرح و نقش های این نوع از روفرشی ها از خصوصیات خوب این روفرشی میباشد که تنوع آن باعث شده است که هرکس هر مدلی راکه میخواهذ میتواند انتخاب کند.

۳_رنگ های زیبا و چشمگیر و خیره کننده ای در این رو فرشی ها وجوددارد و تنوع رنگی آن ها بالا است و به راحتی میتوانیم رنگی را انتخاب کنیم که با فرش و وسایل موجود در پذیرایی ست شوند.

۴_بافت تمیز و محکم روفرشی سنتی از بارزترین خصوصیات این روفرشی میباشد که ما میتوانیم در مدت زمان زیادی از این روفرشی ها به دلیل استحکامی که دارند استفاده کنیم.

اگر رو فرشی سنتی را پیدا کردیم که تمام خصوصیات ذکر شده در قسمت بالارا داشت با اطمینان خاط و با خیالی راحت میتوانیم آن را خریداری کنیم.

یکی از بهترین خصوصیات روفرشی سنتی این است که در هر اندازه ای تولید میشود و به همین دلیل میتوانیم در هرخانه ای با هرمتراژی از این روفرشی سنتی طرح دار استفاده کنیم.

پخش کنندگان روفرشی سنتی طرح دار

پخش کنندگان روفرشی سنتی طرح دار پخش کنندگان روفرشی سنتی طرح دار باید تمام تلاش خودرا بکنند که بهترین و باکیفیت ترین نوع از این رو فرشی هارا به بازار های فروش عرضه کنند تا در اختیار همگان قرار بگیرد.

بسته به این که روفرشی سنتی در کدام شهر تولید میشود و در چه اندازه ای میباشد در قیمت های کتفاوتی در بازار های فروش وگود دارد.

پخش کنندگان باید در پخش روفرشی سنتی طرح دار به نحوه ی حمل و نقل آن دقت کنند که این روفرشی ها بسیار ظریف میباشند و مواظب باشند که در حین حمل و نقل آسیب نبینند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *