روفرشی 12 متری مخمل یکی از لوازمی است که بیشتر ما هنگام غذا خوردن روی فرش پهن شده در زیر سفره می دیدیم، همان پارچه طرح دار که مانع از پخش شدن و شستشوی آسان فرش جهیزیه مادرمان می شود. امروزه فرش ها مدل های بسیار متنوعی هستند و از پارچه های بسیار زیبایی تولید می شوند و بافته می شوند که چیزی کمتر از خود فرش ندارند و از آن محافظت می کنند و به ایجاد تنوع در خانه کمک می کنند.

خرید روفرشی 12 متری مخمل

تفاوت روفرشی مخمل با ابریشم

تفاوت روفرشی مخمل با ابریشم اگر برای انتخاب رو فرشی به بازار بروید با انواع مختلفی از رو فرشی ها مانند فرش های مخملی ، فرش های ابریشمی ، فرش های مدرن ، فرش های طلایی ، فرش های دوشل و … روبرو خواهید شد. در زیر هر یک از آنها را ارائه می دهیم. شنل و لحاف شانل: تولید شنل یا مخمل از حدود 50 سال پیش آغاز شده است. شنل از پنبه ساخته شده است اما از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک ، ریون و الفین نیز می توان برای تولید آن استفاده کرد.

شنل به دلیل داشتن ظاهری زیبا و براق پارچه ای لوکس به حساب می آید و در تولید روتختی ، پارچه مبل ، پرده ، پتو و … مورد استفاده قرار می گیرد. فرش های مخملی معمولاً از نخ مخمل و نخ بافته شده ساده تشکیل شده اند. مواد روکش دار دوشان از دو نخ مخمل تشکیل شده است. فرش های مدرن اغلب شانل و دو نفره هستند و در صورت کثیف شدن یک طرف می توان از آنها استفاده کرد. فرش ابریشم: این نوع فرش از الیاف مصنوعی ابریشم ساخته شده و از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است.

فروش روفرشی 12 متری مخمل

فروش روفرشی 12 متری مخمل با توجه به تنوع بالا و تولید انبوه کالا و کیفیت درجه یک لرو فرشی شاهد تمایل مشتریان از کشور های همسایه ایران به خرید این محصول هستیم و از همین جهت صادرات این کالا در حد بالایی انجام می شود. با توجه به تغییراتی که در قیمت خرید و فروش مواد اولیه این محصول به وجود آمده است، قیمت خرید و فروش این کالا نیز با افزایش قابل توجهی نسبت به سال های اخیر داشته است. قیمت خرید و فروش روفرشی مخمل در نمایندگی های اینترنتی به تمام نقاط کشور ثابت بوده و خرید کلی و جزئی آن با قیمت های درب کارخانه ای انجام پذیر می باشد.

فروش روفرشی 12 متری در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌ شود که خریداران می‌ توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند. برای خرید روفرشی 12 متری به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید. خریداران این کالا به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز در ارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصولات نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *