روفرشی جدید طرح فرش کشدار با کیفیت عالی و طرح و ابعاد گوناگون قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. عرضه روفرشی جدید با قیمت کلی یک فرصت بسیار عالی برای خریداران به شمار می آید. خرید روفرشی طرح فرش در نوع کشدار با قیمت کلی و حذف واسطه ها و با برخورداری از تنوع بالا از طریق سایت امکان پذیر می باشد.

خرید روفرشی جدید طرح فرش کشدار

معرفی انواع روفرشی جدید طرح فرش کشدار

معرفی انواع روفرشی جدید طرح فرش کشدار تنوع مدل و تعدد رنگ و طرح در روفرشی دارای گستردگی بسیاری است. من در اینجا به نمونه هایی از آن اشاره می کنم. روفرشی سیمین یا ستاره زرین یزد در نوع مخمل ابریشمی، طرح عشایری، گلریس، نادر بافت یزد، طرح جاجیم، الماس سرخ و گبه … از مدل های متنوع روفرشی بشمار می آیند.

اصولا این کالا با جنس شانل و مخمل، ژاکارد، پلی استر، دو رنگ، در ابعاد و سایزهای متفاوت به بازار عرضه می شوند. رنگ های بی بدیل و زیبایی در نقوش آن ها به کار رفته است و از ضخامت و استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند.

سنگین بودن یا سبک بودن آن بستگی به نازکی و ضخامت کالا دارد. به آسانی می توان آن را مورد شستشو قرار داد. جمع کردن و پهن کردن آن نیز بسیار آسان می باشد و به سهولت انجام می شود.

به لحاظ اینکه در چهار ضلع این کالا کش دوزی شده است کاملا فرش را در بر می گیرد و دیگر از جای خود حرکت نمی کند. این کالا در برند ایرانی و ترک قابلیت عرضه به مشتریان گرامی را دارد. برای مطلع شدن از مدل های بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید با ما در ارتباط باشید.

پخش روفرشی جدید طرح فرش کشدار

پخش روفرشی جدید طرح فرش کشدار روفرشی جدید طرح فرش کشدار با کیفیت بسیار خوب و درجه یک و با برخورداری از تنوع مدل و رنگ و اندازه های متفاوت قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. عرضه کلی این کالا امکان خرید بسیار خوبی را برای خریداران و مشتریان فراهم نموده است.

تولیدکنندگان این کالا را در حجم انبوه و سایزهای مختلف اعم از سه، شش، دوازده و…روانه بازار می کنند. پخش روفرشی این محصول را با قیمت کلی و درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهند. مراکز مختلفی برای تامین اقلام مورد نظر خود به پخش مراجعه می نمایند.

این کالا با قیمت کلی و جزئی در بازار موجود است. قیمت کلی آن به مراتب ارزان تر و مناسب تر می باشد. ما همواره با کیفیت ترین و مرغوب ترین کلای خود را به شما معرفی می کنیم. برندهای بسیار فعال و خوش نامی در این زمینه فعالیت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *