امروزه روفرشی های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که از جنس های متفاوت طرح های مختلف تولید شده و در سایزهای مختلفی عرضه شده تا بر اساس نیاز مشتری روفرشی دلخواه خود را انتخاب کنند. در اینجا قصد داریم درباره روفرشی کشدار با شما صحبت کنیم و همچنین مرکزی را به شما معرفی میکنیم که خرید انواع روفرشی کشدار ضدآب را در دست دارد و در تولید این روفرشی ها از صنعت نانو استفاده شده است.

خرید انواع روفرشی کشدار ضدآب

نحوه استفاده از روفرشی کشدار

نحوه استفاده از روفرشی کشدار امروزه استفاده از روفرشی ها در بسیاری از خانه‌ها مرسوم شده چرا که این روفرشی کمک می‌کند فرش خانه کثیف نشود و در خانه‌هایی که معمولاً کودکان بازیگوش وجود دارند استفاده از یک روفرشی مناسب بسیار لازم و ضروری می باشد در اینجا میخواهیم نحوه استفاده از روفرشی کشدار را به شما آموزش دهیم.

شما باید بر اساس ابعاد فرش خود روفرشی را انتخاب کنید یعنی اگر فرش ۶ متری دارید باید روفرشی شما هم ۶ متری باشد سپس روفرشی را از کیف آن خارج کرده باز کنید کاملاً سطح آن را صاف کنید و بر روی فرش خود پهن کنید. پس از اینکه تمام سطح فرش را روفرش انداختید حالا لبه های کشدار آن را به زیر فرش ببرید و کاملاً چهارگوشه روفرشی را زیر فرش قرار دهید تا روفرشی کاملاً صاف و فیت بر روی فرش قرار بگیرد.

روفرشی های کشدار کیفیت بسیار خوبی دارد و پس از اینکه فرش رو کاور کردید جابجا نمی شود، تکان نمی‌خورد و همینطور با جاروبرقی کشیدن هم به روفرشی جمع نمی‌شود و از مهمترین ویژگی‌های استفاده از این روفرشی همین جمع نشدن روفرشی می‌باشد و کش آن بسیار مقاوم است و به راحتی خراب نمی شود. همچنین روفرشی قابل شستشو می باشد و می توانید با ماشین لباسشویی هر وقت رو فرشی کثیف شد آن را بشویید. طرح های مختلفی از این رو فرشی وجود دارد که شما بر اساس سلیقه خود و دکور منزل خود می توانید این روفرشی ها را که بسیار جنس خوبی دارد خریداری کنید

قیمت جدید روفرشی کشدار ضدآب

قیمت جدید روفرشی کشدار ضدآب قیمت جدید روفرشی کشدار ضد آب را می توانید از این مرکز بخواهید چراکه این مرکز عرضه انواع مختلف روفرشی هایی با کیفیت و مرغوب را در دست دارد همچنین در این مرکزصادرات روفرشی کشدار ضد آب را هم در دست دارد که سالانه بخش عمده ای از محصولات خود را به خاطر کیفیت بسیار خوب محصولشان برای صادرات به خارج از کشور عرضه می کند. پس شما محصولی را که در این مرکز خریداری می‌کنید یک محصول صادراتی با کیفیت با جنس خوب می باشد و بابت خرید این محصول قیمتی پایین تر از قیمت بازار پرداخت می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *