کاور فرش دوازده متری بهترین ایده برای نگهداری از کیفیت اولیه فرش می‌باشد این کاور دارای جنس بسیار مقاوم می باشد و ماندگاری طولانی مدتی دارد و از آسیب رسیدن به فرش و کثیف شدن آن به طور جدی خودداری می کند به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد برای مراقبت از فرش خود در برابر عوامل مختلف از کاور فرش استفاده می کنند.

تولید کنندگان کاور فرش انواع متفاوتی از این کالا را در ابعاد و اندازه های متفاوت در قالب طرح و رنگ بندی های متنوع به صورت عمده تولید می کنند و بعد از آماده سازی آنها را در سایر نقاط کشور توزیع می کنند چرا که در همه جا استفاده از کاور فرش زیاد می باشد.

تولید کنندگان کاور فرش دوازده متری

مشخصات مهم کاور فرش ساده

مشخصات مهم کاور فرش ساده

  • کاور فرش ساده دارای جنس بسیار مقاوم می باشد و البته جنس به کار گرفته شده برای انواع متفاوت کاور ممکن است با هم دارای تفاوت باشد.
  • دارای تنوع رنگی بسیار قوی می‌باشد.
  • در طرح های مختلفی موجود است که شما می‌توانید در طرحی از آن را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید.
  • معمولا دارای ویژگی ضد آب بودن می‌باشد و همین عامل باعث شده است که امروزه بیشتر افراد به این دسته از کاور توجه ویژه ای داشته باشند.
  • در ابعاد مختلف موجود است و شما به راحتی می توانید هر اندازه ای از آن را انتخاب کنید.
  • در برابر عوامل مانند آب و نور خورشید بسیار مقاوم می باشد زیرا از پارچه با کیفیت برای دوخت آن استفاده می‌کنند.
  • با وجود مقاومت بسیار بالایی که دارد دارای وزن سبکی است.
  • خیلی خوب به سطح فرش می چسبد و به این ترتیب از پرزها و ریشه های فرش به خوبی محافظت می کند.

استفاده از کاور فرش نیز مانند روفرشی بسیار زیاد است اما توجه داشته باشید که کاور با روفرشی کاملا متفاوت می باشد البته کاور دارای دو نوع می باشد که یک نوع آن را زمانی استفاده می‌کنند که فرش درون منزل به صورت پهن شده قرار دارد از نوع دیگر کاور برای جابجایی فرش استفاده می‌کنند و وجود این کارها باعث می شود که در هنگام انبارداری و جابجایی به فرش و آسیبی وارد نشود.

خرید انواع کاور فرش دوازده متری

خرید انواع کاور فرش دوازده متری خرید کاور فرش دوازده متری در انواع متفاوت از نظر کیفیت جنس امروز از طریق روش‌های مختلفی برای سایر خریداران امکانپذیر می باشد در واقع با وجود اینکه میزان استفاده از کاور فرش بسیار زیاد شده است بنابراین در همه جا این کاورها به میزان کافی وجود دارد و این باعث شده است که خرید آنها برای افراد راحت تر صورت بپذیرد.

دقت داشته باشید که قیمت خرید کاور فرش با کیفیت جنس آن رابطه مستقیم دارد بنابراین به تناسب کیفیتی که دارند قیمت آنها تعیین می گردد و بر اساس این ویژگی می توان گفت که در بین انواع کاور فرش اختلاف قیمت هم وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *