به پارچه ای ضخیم و سبک که شبیه به قالی بوده رو فرشی میگویند. روفرشی پارچه ای یکی از ساده ترین انواع روفرشی های موجود در بازار می باشد که نسبت به بقیه اجناس قیمت به صرفه تری دارد.

این روفرشی ها در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند. از روفرشی ها برای استفاده در منزل، مسافرت و تفریح مناسب می باشند.

تولید کننده روفرشی پارچه ای

مختصری درباره فرآیند تولید روفرشی

مختصری درباره فرآیند تولید روفرشی ابعاد روفرشی ها با هم متفاوت بوده و از کوچک تا بزرگ قابل تغییر می باشند.روفرشی ها در ابعاد دو در سه متر سه در چهار متر و … تولید می شوند. از روفرشی ها می توان برای جلوگیری از خرابی قالی و پوشاندن عیوب قالی و همچنین جلوگیری از سایش آن استفاده کرد و در محل هایی که افتاب باعث خرابی قالی می شود می توان روفرشی را روی قالی پهن کرد تا از قالی محافظت شود و همچنین پهن کردن روفرشی روی قالی باعث تمیز ماندن قالی نیز می شود. خصوصا در منازلی که بچه کوچک دارند استفاده زیادی از آن می شود چون به راحتی قابل شست و شو بوده و در هر بار کثیف شدن راحت با ماشین لباسشویی قابل شست و شو می باشد. بهتر است از روفرشی های دورو برای منزل خریداری شود.

درباره فرآیند تولید روفرشی باید بگوییم که هر بافندگی که دارای تارو پود می باشد به سه عمل چله پیچی، بافندگی و دور دوزی که مهم ترین اصول بافت می باشد نیاز دارد.

چله پیچی مرحله اول تولید روفرشی می باشد که نخ را به صورت چله دراورده و داخل ماشین بافندگی قرار می دهند، زمانی که نخ ها از سیستم کنترل عبور کردند برروی غلطک پارچه پیچیده شده و روفرشی آماده بافتن می شوند.

طرح مورد نظر که برای روفرشی در نظر گرفته شده را به ماشین بافندگی داده و نخ های تار از روی طرح مورد نظر از میل میلک ها عبور می کنند.

همچنین وقتی نخ های پود نیز از روی طرح در جای مناسب خود قرار گیرند مرحله بافت روفرشی شروع می شود و براساس اندازه ی مورد نظر دور دوزی انجام می شود و سپس در بسته بندی مخصوص بسته بندی می شوند و توزیع میگردند.

روفرشی های در طرح های متنوعی تولید شده و برای افراد با سلیقه های متفاوت و با هردکوراسیونی قابل ست کردن می باشند.

عرضه بدون واسطه روفرشی پارچه ای

عرضه بدون واسطه روفرشی پارچه ای شرکت تجاری ما با حذف واسطه ها باعث شده روفرشی با کیفیت با بهترین قیمت در اختیار مشتری قرار بگیرد و عرضه روفرشی به سادگی قابل انجام می باشد .

با خرید از شرکت تجاری ما می توانید کالای مرغوب خود را با قیمت مقرون به صرفه تری نسب به بازار تهیه کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.هدف ما رضایت مشتری می باشد.

1 دیدگاه

  • با سلام پارچه ای ضخیم و سبک که شبیه به قالی بوده رو فرشی میگویند. روفرشی پارچه ای از ساده ترین انواع روفرشی ها هستند.و قیمتش هم مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *