فروش روفرشی طرح جدید عمده در مقادیر بسیار زیاد هم اکنون به نوبه خود توانست از تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش تولیدات روفرشی در انواع مختلفی داشته باشد در نظر داشته باشید که روفرشی نیز از جمله انواع کفپوش های پرطرفدار محسوب می شود که هم اکنون به منظور محافظت از تار و پود فرش با توجه به سلیقه و نظر شخصی افراد مورد استفاده قرار می گیرد روفرشی نیز همچون سایر کالاها دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که به خود اختصاص داده‌اند دارای طرفداران خاص خود می باشند.

تولید روفرشی کشدار عمده

عواملی که بر قیمت روفرشی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت روفرشی تاثیر دارد

لازم به ذکر است بدون اینکه عوامل بسیار زیادی می‌تواند بر روی قیمت روفرشی موثر و تاثیرگذار واقع شود از جمله این موارد می‌توان به طراحی به کار گرفته شده در تولید روفرشی توجه و اشاره داشته هر چقدر که روفرشی ها به طور معمول از طراحی های ظریف تر و همچنین مواد اولیه متنوع تر تهیه و تولید شده باشد به طور طبیعی از قیمت بیشتری برخوردار هستند البته ناگفته نماند که امروزه روفرشی های دارای طراحی متنوع به نوبه خود از بازار فروش بیشتری برخوردار می باشند.

پس از موارد ذکر شده باید به اطلاع حضور شما عزیزان برسانیم که ابعاد به کار گرفته شده در تهیه و تولید روفرشی نیز از جمله دیگر مواردی محسوب می‌شود که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت روفرشی داشته باشند به برای مثال روفرشی ۱۲متری نسبت به روفرشی ۶ متری از قیمت بیشتری برخوردار می‌باشد.

هم اکنون روفرشی های دور کش به نوبه خود نسبت به روفرشی ساده از قیمت نسبتاً بیشتر برخوردار هستند که این موضوع به علت برخوردار بودن از کش و قابلیت قاب شدن بر روی فرش می باشد این روفرشی ها در کنار این موضوع از قیمت بیشتری برخوردار هستند اما به طور کلی با استقبال نسبتا بیشتری در بازارهای داخلی مواجه هستند.

پخش عمده روفرشی 6 متری

پخش عمده روفرشی 6 متری

پخش عمده روفرشی ۶ متری در انواع مختلف امروزه در مقادیر بسیار بالا انجام پذیر میباشد روفرشی ۶ متری به علت ابعاد مناسبی که به خود اختصاص داده است در حال حاضر در بازارهای داخلی کشور ما در مقادیر بالا مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد هم اکنون مراکز زیادی در این خصوص دارای فعالیت هستند که بهترین و باکیفیت‌ترین روفرشی ۶ متری را که در طراحی های مختلف تهیه و تولید شده اند به صورت عمده و قیمت مناسب در اختیار خریداران و مراجعه کنندگان عزیز قرار میدهند.

هم اکنون شما عزیزان به منظور برخورداری از پخش عمده روفرشی ۶ متری می توانید به مراکز معتبری که در این جهت دارای فعالیت می باشند مراجعه نمایید و محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری تهیه و خریداری کنید.

5 دیدگاه

  • طرح قشنگی داره روفرشی کشدار و ضخامتش هم مناسبه. ولی ابعادش اندازه نیست. من 9متری سفارش دادم، حدود 20 سانت کوچیکتر بود از سمت طول

  • درود.
    مطالب سایتتون خیلی آموزنده و مفید بودن ، ممنون میشم درمورد نحوه ی ثبت سفارش هم توضیح بدین.

    • برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  • با سلام من می خوام رو فرشی سفارش بدم آیا تضمین داره که رنگ پس نده و کاملا به قالی بچسبد و سر نخورد ؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *