روفرشیه یکی از محصولاتی است که امروزه در اکثر خانه‌ ها مشاهده می‌ شود که تنوع بسیار بالایی دارد. یکی از نمونه های پرفروش آن، روفرشی فانتزی بوده که از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و همواره افراد زیادی در این بازار وجود دارند که محصولات را به روش‌های متعددی به فروش می‌ رسانند. بهترین روش خرید روفرشی به صورت مستقیم و بی واسطه از تولید کننده است که در اینصورت کیفیت محصول تضمین شده و با قیمتی مناسب تر در اختیار مشتری قرار می گیرد. بازار فروش روفرشی فانتزی

مزایای استفاده از روفرشی فانتزی

مزایای استفاده از روفرشی فانتزی امروزه با افزایش آلودگی هوا، گرد و غبار موجود معمولاً به داخل خانه آمده و روی مبل و فرش می نشیند و به همین دلیل برای تمیز ماندن فرش و جلوگیری از آلودگی و انتقال بیماری ها لازم است که فرش به صورت سالانه شست و شو شود
یکی از محصولاتی که امروزه از کثیف شدن آلودگی فرش جلوگیری می ‌کند، روفرشی است مزایای استفاده از روفرشی تمیز ماندن فرش است. بخصوص فرش هایی که دارای رنگ روشن هستند. با استفاده از روفرشی دیگر به سرعت کثیف نمی شوند همچنین به دلیل اینکه قابلیت شستشوی بسیار آسانی دارد، وزن آن سبک است و به راحتی می ‌توان آنها را در ماشین لباسشویی یا به صورت دستی شستشو داد.
موضوع بعدی این است که این فرش ها اندازه متناسب با فرش داشته که کل ابعاد را در بر گرفته و به خوبی از آنها نگهداری می‌کند. همچنین دکوراسیون برخی از خانه‌ها به گونه‌ای است که نور آفتاب به صورت مستقیم روی فرش می تابد استفاده از روفرشی باعث می شود که طول عمر فرش در برابر پارگی و نور خورشید افزایش پیدا کند.
یکی دیگر از مزایای اصلی این محصول این است که مادرانی که بچه های کوچک دارند، با استفاده از رو فرشی دیگر نگران کثیف شدن آن نیستند و بدون محدود کردن کودک برای بازی یا غذا خوردن می توان شادو سالم زیست.

قیمت خرید روفرشی فانتزی

قیمت خرید روفرشی فانتزی رو فرشی ها تنوع بسیار بالایی دارد و هر فرد با توجه به نوع دکوراسیون منزل خود می تواند آن را خریداری کنند. قیمت روفرشی های فانتزی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌ شود:

نخ های بکار رفته در تولید روفرشی: قیمت نخ ها با هم متفاوت است و باعث می شود که کیفیت نهایی فرش از این طریق تعیین شود بنابراین هر چه قدر کیفی تنها بالا باشد، قطعاً قیمت نهایی روفرشی هم افزایش پیدا خواهد کرد به این ترتیب روفرشی روی فرش سر نخورده و لکه ها از روی آن به راحتی پاک می شود.

برند تولید کننده روفرشی: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصول است که معمولاً نوسانات ارز نیز در آن دخیل است که اگر بتوان روفرشی را به صورت عمده از تولید کننده خریداری نمود، قیمت آن را کاهش یافته و خرید مقرون به صرفه خواهد شد.

1 دیدگاه

  • سلام و خسته نباشید. چقدر خوب که میتونیم بدون واسطه و با خیال راحت روفرشی از سایت خوب شما تهیه و خریداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *