این روزها بازار فروش روفرشی جدید طرح فرش به علت دار بودن طرح و نقش زیبا بسیار پررونق می باشد و دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور است، روفرشی با استفاده از بهترین الیاف طبیعی و یا مصنوعی تهیه می شود و علاوه بر زیبایی از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشد و ویژگی های مثبت آن باعث شده است تا مشتریان استقبال خوبی از خرید این روفرشی نشان دهند.

بازار فروش روفرشی جدید طرح فرش

روفرشی جدید طرح فرش چه مزیت هایی دارد؟

روفرشی جدید طرح فرش چه مزیت هایی دارد؟ روفرشی دارای طرح و نقش های متنوعی است و یکی از طرح های جدید و پرفروش آن روفرشی طرح فرش است که از لحاظ شکل ظاهری و طرح مانند انواع فرش های ماشینی می باشد و مشتری به راحتی می تواند طرح و نقش آن را متناسب با توجه به نوع فرش و دکوراسیون منزل انتخاب و خریداری نماید. روفرشی نقش مهمی در پیشگیری از کثیف شدن و آلودگی فرش دارد و به خوبی سطح فرش را می پوشاند و نوع جدید آن دارای کیفیت بالایی باشد که به خوبی به فرش می چسبد و روی فرش سر نمی خورد. روفرشی با استفاده از نخ های ابریشمی و پلی استر تهیه می شود و دارای ثبات رنگ بوده و بافتی ریز و ابریشم گونه دارد.

در اثر شستشو تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود. این روفرشی در ابعاد و سایزهای مختلف نظیر‌‌ 6، 9 و 12 متری طراحی و تولید می شود. امروزه انواع روفرشی طرح فرش با برندهای مختلف ایرانی و وارداتی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت می باشند و نوع وارداتی آن با توجه به نوسانات نرخ ارز قیمت بالاتری دارد.

قیمت عمده روفرشی جدید طرح فرش

قیمت عمده روفرشی جدید طرح فرش قیمت عمده روفرشی جدید طرح فرش نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و ارزان تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می‌دهند. قیمت روفرشی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه‌های تولید، جنس الیاف استفاده‌ شده در آن، روش خرید و فروش، ابعاد و اندازه، طرح و نقش، رنگ آن و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت انواع روفرشی طرح جدید مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروز رسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را از همین مرکز تهیه نمایید و پس از انتخاب و ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد و این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

1 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *