فرش ایرانی همواره در کانون توجه صادرات قرار داشته است بنابر این عرضه روفرشی صادراتی نیز می تواند بازار جانبی مناسبی برای تولید کنندگان فرش و همچنین دیگر عرضه کنندگان منسوجات مورد توجه و در سبد کالاهای صادراتی قرار بگیرد. این روزها بازار عرضه رو فرشی صادراتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازار عرضه روفرشی صادراتی متری

بررسی کیفیت روفرشی صادراتی

بررسی کیفیت روفرشی صادراتی

روفرشی به عنوان کالایی برای محافظت از فرش در قبال آلودگی و آسیب از دیرباز مطرح بوده است. دکوراسیون منزل امروزه اهمیت فراوانی دارد. دکوراسیون منزل این روزها به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شود.بنابراین حرکت به سمت استفاده از روفرشی مدرن گریز ناپذیر است. تولید روفرشی مدرن باعث ایجاد تنوع در طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون مدرن مطرح می شود. از آنجا که این سبک تنوع و کیفیت را در درجه اول انتخاب خود قرار می دهد لذا عرضه روفرشی صادراتی با طرحهای مدرن از درجه اهمیت فراوان برخوردار است.

کیفیت پارچه،عدم محدودیت در سایز، تنوع در رنگ و طرح همچنین دور کش دار بودن روفرشی، در بررسی کیفیت آن اهمیت دارد.

روفرشی های دورکشدار که معمولا از پارچه ساخته می شوند بخاطر اینکه کل فرش را پوشش و دور تا دور پشت كار كش دوزي شده، سر نميخورد و جمع نمي شود. روفرشی های مخمل و ابریشمی به خاطر زیبایی و دوام بیشتر، مورد توجه هستند.

تولید روفرشی صادراتی مدرن

تولید روفرشی صادراتی مدرن

شرکت راد فرش با عرضه انواع رو فرشی ترک و ایرانی و همچنین روفرشی دور کشدار با مناسب ترین قیمت درتولید روفرشی مدرن به صورت اینترنتی و عرضه مستقیم فعالیت دارد . شما می توانید روفرشی مورد نظر خود را در اندازه های مختلف قابل برش و دوخت سفارش دهید. همچنین به راحتی متناسب با نقش و نگارهای منزل خود روپوش های فرش را در مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

علاوه بر این ، با گزینه حمل و نقل رایگان ما ، می توانید محصولات تحویل داده شده به درب منزل خود را بدون پرداخت هزینه ای با خیال راحت دریافت کنید ، یا همچنین می توانید هنگام ورود محصول ، با پرداخت درب منزل ، پرداخت را انجام دهید. در صورت نقص احتمالی ، آن را برگردانید یا تعویض کنید.

برای خرید رو فرشی از شرکت ما به طور عمده و یا تک تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخصات خود را وارد نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود و یا با شماره های تلفن ارائه شده با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر تولید روفرشی مدرن دارید رادفرش می تواند در فروش آن به شما کمک کند. با همکاران ما تماس بگیرید و روفرشی های خود را در سایت ما به مشتریان عرضه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *