امروزه با نوساناتی که بازار ارز را متحمل تغییرات اساسی کرده است نمی توان قیمت مشخص و ثابتی برای محصولات خصوصن کالاهای وارداتی تعیین کرد زیرا نرخ آنها با توجه به قیمت ارز بالا و پایین می شوند. اما خریدارانی عزیزی که در حوزه فرش و روفرشی فعالیت می کنند می توانند با یک تماس کوتاه آخرین وضعیت قیمت روفرشی ترک متری را درآورند.آخرین قیمت روفرشی ترک متری

اطلاعاتی درباره انواع روفرشی ترک

اطلاعاتی درباره انواع روفرشی ترک معمولا اغلب زنان خانه دار که به نظافت و مراقبت از وسایل منزل اهمیت می دهند از روفرشی استفاده می کنند. روفرشی به پارچه ضخیمی گفته می شود که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و زیبا تولید شده و در دسترس همگان قرار می گیرد. اما روفرشی ترک هم از انواع متنوعی برخوردار است که در ادامه به شرح و بررسی آن ها می پردازیم:

  • روفرشی های ترک کشدار: روفرشی های کشدار مشکل بزرگ جمع شدن و چروک شدن مدل های ساده را حل کرده است. کش هایی که دور تا دور فروفرشی های کشدار قرار دارد دور فرش می افتد و مانند یک کاور محکم به فرش می چسبد.
  • روفرشی های ترک مدرن ابریشمی: نمونه های شیک و زیبایی ابریشمی مخصوص خاص پسندان سخت سلیقه است که به زیبایی منزل اهمیت فراوان می دهند.
  • روفرشی ترک کلاسیک: این مدل روفرشی ها تنوع طرح به شدت زیادی دارند و یک مزیت عالی آنها این است که براحتی شسته می شوند.
  • روفرشی های ترک مدرن طرح دار: قشر جوان امروزی تمایل زیادی به دکوراسیون مدرن دارد برای همین این طرح ها در بین جوانان بسیار پر طرفدارند.

تولید روفرشی ترک متری ارزان

تولید روفرشی ترک متری ارزان تولید روفرشی سال هاست که در کشور توسط شرکت ها و کارگاه های بزرگ و کوچک انجام شده و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد. در کنار محصولات ایرانی بسیار عالی کالاهای ترک نیز در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. جنس عالی، طرح های زیبا و چشم نواز، رنگ های شاد و سرحال و طرح های متنوع از جمله مزیت های محصولات ترکی است. ترکیه در تولید انواع روفرشی هم گوی را از سایر رقیبان خود ربوده است.

قیمت روفرشی های ترک براساس معیارهای خاصی تعیین می شود که این معیارها عبارتند از سایز روفرشی، برند روفرشی، جنس روفرشی علاوه بر اینها هزینه حمل و نقل و گمرک هم روی قیمت این محصولات تاثیر گذار است. مراکز معتبری وجود دارند که روفرشی های ترک را از ترکیه وارد کرده و در بین فروشندگان عمده فروش توزیع می کنند. تجار محترمی که در زمینه فرش و روفرشی فعالیت دارند می توانند انواع این محصولات را به صورت عمده و قیمت بسیار مناسب از این سایت سفارش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *